星期一, 1月 19, 2009

Internet Power

尋日,因為Meling既關係,我出席左一個新online beauty shopping launch既 gathering!!

我睇Meling既Blog係由Amy 開始,佢係Amy Magazine 既Editor ,佢既Blog除左介紹新產品外,都有其他唔同既野例如衣食住行咁,所以我每日都會去瀏覽佢既Blog!

係 席間,大家都係因為Meling所以出席既Blogger !大家傾談到Internet既力量,好多時我地呢啲小女生,未必樣樣新產品都會去試(要用好多錢啦!)所以好多時想買一樣野就會上網睇其他人試用過既口 碑,台灣日本呢種風氣好盛行!各個品牌都會搞呢啲試用會,等大家試過之後,好用決定去買!但香港就冇乜呢種風氣,我試過參加過Shisedo 既Make up Workshop,佢令我對佢地Products既用法更加清楚,咁我就提高左我購買既意慾!我覺得呢啲Workshop有助推廣(Shisedo係有自 己既 Centre 去搞呢啲Workshop,唔係Counter要Sell你買野,我尋日去既Gathering,都係做推廣,唔係Sell野,咁會提高好感度同我真係會 買佢既Product !)

PR小姐都覺得Blogger既力量好強,係其中一個做推廣既手法呢!

另外呢,我而家用既Blog係Xanga, 主要係因為佢可以自動將我係度寫既Blog FW過去Facebook,Facebook呢,又係一個好神奇既地方,以前用過Friendster,但唔好用,但一用Facebook就愛上,佢既盛 行,令到我地搵返好多舊同學,大家有新消息亦可以同大家分享,係一個好好既媒體呢
((這是轉移的文章,而家試用Blogger中!))


Organiklabels.com介紹會

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin