星期二, 2月 16, 2010

Project WAVE”Research

Q1. 第一代潔面產品,例如京都藝伎用的潔面粉、或是洗髮+洗身+潔面合一的沐浴肥皂,都是固體的產品,有哪些東東是第一代潔面產品(可用網抓圖片或youtube video展示)?用固體的潔面品,有什麼長處?有什麼短處呢?




一直以來,閃閃都覺得凡係固體既洗面用品,潔膚能力都較強,洗得更加乾淨的,唔會洗完有好似冇洗過面既感覺,相對地滋潤既感覺就會低好多,所以好處係洗得好乾淨,但另一方面呢,佢既起泡能力較低咁,對於潔面時用細膩泡泡去清潔毛孔就要啲附助既工具了!


Q2. 第二代潔面產品,如我們今天常用的 cleansing foam,cleansing milk,cleansing water...都是液體的產品,有哪些東東是第二代潔面產品(可用網抓圖片或youtube video展示)?用液體的潔面品,有什麼長處?有什麼短處呢?


cleansing foam 係閃閃最常用既清潔用品,自行加水起泡,用完感覺清爽,閃閃最愛,但要起到細膩既泡泡先可以好好咁清潔到皮膚毛孔既污垢,而家有啲 Cleansing 會係一揼出黎就係泡泡,方便好多喎!

cleansing milk 呢個呢... 閃閃比較少用,因為滋潤感好高,係歐洲式既洗面方法,閃閃成日都覺得清得唔乾淨咁,因為只係用紙巾抺去就可以,而且又係感覺洗完好似冇洗過咁,閃閃唔喜愛!

cleansing water 而家啲 Cleansing water 係做到 Makeup Remover, Cleansing, 同埋 Toner,呢三個步驟,簡單講就係一次可以做晒三個step,面都唔洗就可以搽lotion 去訓!但係呢,雖然佢可以唔洗洗面,但係閃閃都係覺得洗下個面好啲呢!所以雖然方便,不過都係唔敢倚賴佢.....


沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin