星期日, 9月 04, 2011

試食 ❤ 804 - 零運動的8天減肥之旅



最近又係勁食, 係!真係勁勁勁食, 體重去到人生最重既時候...... (@.@... 過左警戒線....)
係呢個時候收到有試食減肥既產品,了解過之後,就開始左閃閃八日既體驗。

咩係 804 呢,就係八日既療程,零運動,減四公斤。係咪好 ❤ 動呢???



一盒 804 ,入面有 8 粒日頭食既丸丸(紅色)同 8粒夜晚食既丸丸(藍色)。
804 纖體湯同804 纖體 Booster !



最方便就係排丸丸,分好早晚食,不過因為呢兩個星期我係公司就快離開,係咁食 Farewell Lunch 既情況下,好難跟到個餐單,我相信如果跟足應該可以減好多的。

最近最頂唔順就係自己個肚腩,平時雖然唔係好"LIFT",但係都叫做唔太脹麻,所以我最想就係個肚腩可以平返啲,所以我今次既目標就係我個好似有左二三個月BB 既肚腩到啦!




個 Booster 比我想像中易入口,仲以為好難飲!



成份好天然,所以我都飲得好放心,又,最近去便便順通左,日日都有得去!



四日之後,我度度,個肚腩細左一吋!其實自己度都感覺到,過兩日我再分享埋八日後既感想!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!



沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin