星期日, 9月 08, 2013

▌試用 ▌西蘭花都可以做面膜? ❤ 「我的美麗日記」花椰菜面膜


呢篇文應該早一星期出的,但係閃閃電腦死左,朋友借左MAC機比閃閃
但閃閃唔識用,相又整唔到
MAC 機既 Photoshop 又唔識用喎 (加水印)
搞左好耐好耐好耐
看來,黎緊要買電腦,究竟買返 PC 定係 MAC 機呢 (超級苦惱中)
好啦!入返正題


有睇過閃閃既部落格都應該睇過閃閃有介紹過「我的美麗日記」面膜
仲記得當年香港只有水貨時,閃閃去台灣買左一百片返黎
平啲呀麻!哈哈

而家就唔駛了,香港已經有得買
而且佢地仲越出越多款式

今次多謝 BEAUTY EXCHANGE 既邀請試用
閃閃收到既時候望到盒面寫花椰菜時,仲係度諗乜野係花椰菜呢?

哈哈哈哈

原來係我地叫既西蘭花

西蘭花都可以做面膜
仲有啲乜野係唔得架?




花椰菜面膜

全系列都不含Parabens防腐劑、酒精及螢光劑等,咁大家就用得放心啲唷!
而且成分添加專利保濕水分子CosphingoTM,更加保水同鎖水
好岩日日敷唷


打開包裝,23/ML 精華在內,面膜以植物纖維製成


每個人的面形也不同,所以有些位置是不太貼的,可以的話剪一剪會更好
下巴位就貼伏的,因為剪裁有改進




我的美麗日記一般也可以敷 20-30 分鐘
價位不貴,日日敷也沒有問題






敷完後水份有所提升,閃閃會按摩一下讓皮膚吸收精華,然後再搽面霜去鎖住精華



多謝 Beauty Exchange x 我的美麗日記安排的試用呢
以上為本人的試用後的個人感受




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!













沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin