星期一, 4月 13, 2009

化化妝:Concealer [YSL-Radiant Touch]



因為上次Revlon化妝班講過話如果唔想個妝厚,應該用Concealer遮左要遮既野,再搽粉底,而我因為一直都覺得我唔係太多野要遮,所以諗住Foundation已經足夠,原來其實唔得的(自己呃自己:D!) ,所以問靚靚同事佢有咩好介紹啦!因為我從來都唔用Concealer的,佢就比左一支YSL既Radiant Touch比我用啦!

上網睇返介紹:
為肌膚帶來光彩亮澤,遮蓋眼下的色素,即時趕走倦容。以筆掃直接塗於肌膚或於有化妝的肌膚上,液體質地,即時融入肌膚,更有效撫平幼紋及遮蓋黑眼圈,亮化嘴角、鼻側及下巴窩位的陰影位置。
同事仔都有話過佢可以做埋Highlight,一物兩用,幾好喎,試用左兩次,個妝真係靚啲,因為遮左我啲雀斑,雖然唔係全部都遮得晒,但係都叫做修飾左啲,上Foundation既時候個妝會薄左貼左!而且唔乾,幾好唷~~~~~~


YvesSaintLaurent - Love Collection
Radiant Touch HK$290

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin