星期六, 4月 11, 2009

護護膚:Neutrogena WAVE Power Cleanser 試用報告

(phtot from YesStyle.com)
因為Meling 係未發售之前,已經介紹左呢個Wave (網上熱爆 Neutrogena WAVE「震震潔面蛋」),所以好有興趣呢,終於等到佢發售,原來佢唔係係開架架賣,係放係YesStyle.com度售賣,而我都有幸抽得中可以試用,等我寫返個試用報告啦,嘻嘻!

收到既時候,就即刻拆開,同同事分享,入面係一個手心大既Wave,好體貼咁連埋電芯,包裝盒入面亦包埋14片既潔面棉 (一套裝 HKD$139.9),可以話一收到就可以即刻用呢,我就係公司入左電芯,比同事Feel下個Wave有幾震,其實佢既震都係好溫和的,放上面有輕輕按摩既感覺。

返到屋企,落左妝就急不及待囉入Bathroom試用啦!
(phtot from YesStyle.com)(phtot from YesStyle.com)
根據返盒上既指示,將潔膚棉勾上WAVE度,係水流下沖兩秒左右,整濕個棉就OK,開機放上個面打圈圈咁按摩,初頭我以為會起泡,但一路用都冇起泡,就諗 係咪用錯左方法,但睇返盒又冇喎... 不過用完見到個棉灰左少少,應該磨走左唔乾淨既野了,心諗應該都ok 呀!hahaha, 個潔膚棉上既清潔液我唔小心LUM到,好薄荷咁,唔關得塊面涼涼地啦!

我打算一個星期勤力既話用兩次,唔勤力懶既時候都Keep住一星期用一次,磨完塊面好滑,因為覺得深層清潔左,所以我諗每次敷返個水份Mask黎幫肌膚注入水份!咁就好正了!

呢個Wave我會Keep住用,要訂返啲補充裝既棉返黎先!不過仲有十二片,我諗我一星期用兩片,都仲可以用個半月呢!^^

而且買一個返黎,成家人個個都可以用,每次換塊棉就ok!好好唷~ ^^ 用完塊面好滑唷~~~~

延伸閱讀:
Meling 蘋果的化妝箱 : Neutrogena WAVE「震震潔面蛋」用後報告


沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin