星期三, 5月 20, 2009

Laneige blogger gathering

上星期四,去左銅鑼灣出席Laneige為Blogger搞既Gathering,一放工就趕去。
去到Laneige方面好貼心咁準備左啲Cake比我地係開始前作為茶點,太好了,因為放工趕過去個肚好餓。

今次Laneige主要係介紹佢全新既White Plus Renew「雪漾亮白」粉底系列

係未介紹產品之前,Laneige 既PR介紹左Laneige 呢個品牌,唔講真係唔知,由韓國黎既品牌,用上法文黎做品牌名,而Laneige法文既意思係「雪」咁解,據PR所講,無一個雪既形狀係一樣既,代表獨一無二既意思。而雪花充滿水份,亦都代表 Laneige呢個品牌以補濕產品而聞名(我之前一路都唔係好知架!)


(左邊係White Plus Renew Sliding Pact EX 「雪漾亮白」柔滑粉餅 SPF35 PA++ (HK$290)
中間係White Plus Renew Dual Foundation 「雪漾亮白」雙效粉底液 SPF41 PA++(HK$280))

官方資料:

White Plus Renew Dual Foundation 「雪漾亮白」雙效粉底液SPF41PA++
(HK$280)
具有美白及防曬保護功能,令肌膚免受紫外線傷害,粉底質地幼滑,猶如在肌膚表面加上美白保濕膜,肌膚就如初春霜雪一樣,呈現剔透水漾光澤。
– 雙效設計:
(上層) Apple Zone Brighter - 塗於眼部及眼位以下 1 – 2 cm的顴骨 (即Apple Zone) 位置,能達致亮澤透白的效果,煥發肌膚自然神采,猶如初雪般散發水凝耀眼光芒,令面部輪廓更顯細緻。
(下層) 美白防曬粉底液 – 具美白、防紫外線、高效補濕及極緻遮瑕等4重功效,均勻塗於面上,妝容猶如初雪般,一整天保持水凝透白、持久貼服、自然無瑕。
– 雙重專利配方:
White Plus Renew Complex TM + Snow Radiant Complex
– 共4個不同色號: No. 13 True Beige / No. 21 Natural Beige /
No. 23 Sand Beige / No. 25 Cinnamon Beige







White Plus Renew Sliding Pact EX 「雪漾亮白」柔滑粉餅SPF 35 PA++
(HK$290)
具有防曬效能(SPF 35 PA++),令肌膚呈現如雪般的無瑕剔透,妝容持久貼面,卓越的控油效果,令肌膚一整天保持幼滑細緻、亮澤透白。
– 蘊含3種專利Powder成份:
 White Plus Renew Powder – 經高溫萃取提煉技術處理,有效全面減淡黑色素及淡化色斑。
 Snow Crystal Powder - 迅即遮蓋紋理瑕疪,提升光澤,並順速吸走多餘油脂,比一般吸油功效高出70%,塑造持久清爽的淨緻閃亮妝容。
 Ultra Smoothing Powder – 複合配方有助控制油脂分泌,締造出細緻柔滑的自然貼服妝容。
– 共3個不同色號: No. 1 Translucent Skin Tone /
No. 2 Bright Skin Tone / No. 3 Lively Skin Tone
– 其獨特輕推滑動式粉盒設計,柔劃亮白型妝。











Sun Block Oil-free SPF 35 PA ++ (清爽抗曬乳液SPF 35 PA ++) (右一)
HK190.00/ 70ml
– 適合每日使用,具防曬及控油功效,油性及混合性膚質適用,賦予肌膚整天清新舒爽;
– 特別不含油份配方,質地輕盈不油黏,用後保持清爽粉嫩;
– Silicon Polymer – 修飾毛孔,淨化肌膚達致幼滑效果;
– Silky powder – 吸取多餘過剩油脂,延續清爽質感;
– 丁香萃取物 – 舒緩鎮靜肌膚;
– 蘊含Arnica / Wormwood / Milfoil / Gentian – 淨化並保護肌膚,預防炎症產生。



Sun block Aqua SPF 35 PA ++ (水凝抗曬乳液SPF 35 PA ++) (左一)
HK190.00/ 70ml
– 適合每日使用,具防曬及水凝補濕功效,乾性膚質適用,即使於乾燥環境下能自動為肌膚補給水份;
– 能抵擋室外及室內的紫外線,甚至為肌膚抵禦空調及暖氣散發的傷害,並保護肌膚免受污染及壓力的侵害;
– 塗上Sun block Aqua,就如每日為肌膚加上冰涼的補濕防曬保護膜,免受乾燥環境所傷害;
– 獨有Water Splash effect,令肌膚每天享受著冰涼的補濕感覺;
– β-Glucan (β聚葡萄醣) – 清除有害毒素,保護肌膚健康免受傷害。

Sun Block High Lasting SPF 50 PA +++ (高效抗曬乳液SPF 50 PA +++) (中)
HK190.00/ 70ml
– 長效及防水,高度防曬(SPF 50) 能阻擋強烈紫外線,適合夏日戶外活動時使用;
– Scadder Benefit:由Amorepacific突破性研製的防曬成份,讓肌膚同時抵禦UVA及 UVB,卻不會在肌膚上留下粉白痕跡,令肌膚時刻感覺清新輕盈;
– 有防曬及防水功能,Sun Block High Lasting 蘊含β-Glucan、酵母提取物、scabrida 萃取成份,能高度保護肌膚,令肌膚長時間身處於陽光下亦不會引致發炎及過敏現象;
– 絕不添加表面活性劑(Surfactants),質感更輕盈,絕不會感覺黏稠亦不會產生任何敏感反應。



Laneige 既 Marketing 介紹完之後就係化妝示範,自己覺得個介紹有啲趕咁,好快講完,中間冇比時間我地Bloggers一邊聽一邊試,所以都未好認真試過質地,就睇化妝示範了。



(睇下大家好留心聽架!)



(化好啦,靚靚)
化妝師哥哥介紹左搽粉底既手法,比左TIPS我地,亦有介紹化妝技巧,同埋教用Apple Zone Brighter 既用法,粉底有美白成份,唔知會唔會越用越美白呢!嘻嘻~~~


走既時候,填好問卷調查,Laneige既姐姐為我地既膚色,挑選合適既粉底同2way cake,因為我其實係去旅行曬黑左,我想要返平時自然既顏色,佢地為我挑選左:

White Plus Renew Dual Foundation 「雪漾亮白」雙效粉底液SPF41PA++ No. 21 Natural Beige
White Plus Renew Sliding Pact EX 「雪漾亮白」柔滑粉餅SPF 35 PA++ No. 2 Bright Skin Tone

同埋一啲落妝既Sample,坦白講呢,Laneige 我以前只係會用佢個Sleeping Pack,從來都冇諗過用佢既粉底,你知啦!好多牌子出既粉底好好用,如果唔係今次有機會試上手同睇佢既化妝示範,我諗我根本唔會用添,岩岩開左兩個product黎用,效果都好好喎,試用多一星期,我會寫返個試用報告呢!

今了既Bloggers Gathering,比我地了解左品牌既理念,我都好認同保濕對皮膚既重要性!!因為我今次趕住走,唔可以同大家Beauty Blogger交流,希望下次有機會同大家傾計唷。

多謝Meling為地安排呢次活動呢!^^

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin