星期六, 5月 23, 2009

Neutrogena X Galie 10倍放大美白力量記者招待會




上星日去左新世紀廣場出席左 Neutrogena X Galie 10倍放大美白力量記者招待會。
因為小領隊Meling既帶領,所以十幾位Blogger出席左呢次記招,好有充當小記者既感覺。

今次既記招係新世紀廣場星際廳(收到email ,見到話星際廳,咩地方黎架,一路行上去,仲諗緊要去CS度問下,點知行到上去,都未到CS就見到大大個Neutrogena既名了!哈哈,原來呢個擺Booth既地方有名既~~)

行到去,見到 Little Ka,太好了,見到個認識的,佢就帶左我去入口入去啦!差唔多二點三,就開始個記招,見到司儀講左一段開場白,就介紹左樂基兒 (Galie) 出黎啦!

一開始Galie戴住頂好大既太陽帽同太陽眼鏡出場,之後就除底左,佢喻意係只要做足最Work既防曬措施,就可以一樣有白雪雪既皮膚,迎接炎夏Z難日木。

我自己岩岩去完台灣旅行對防曬呢樣野真係好深感受,明明已經搽左某品牌既SPF50防曬,但係一返酒店... 都係黑左,所謂一白遮三醜麻,本身有啲雀斑既我,仲因為太陽伯伯太曬,而浮多左出黎 OMG~~~~~~~~~~~唯有返黎急急用去旅行前買好既Neutrogena Fine Fairness Deep Whitening Mask (詳文),所以美白防曬真係好重要好重要。







Galie於活動中以紫外光槍指向各道具,測試不同品牌的美白產品之效用,帶出除了留意 PA 及 SPF 的度數外,還要注意抗陽光分解度。原來一般產品的防曬成分很容易被紫外線分解,Neutrogena 最新推出的「Fine Fairness Brightening UV Moisture 細白隔離乳液 SPF50+ PA+++」就採用了獨有的 Helioplex 抗陽光分解技術,有效阻隔紫外線入侵肌膚,防曬保護比市場上其他十大暢銷防曬產品高出達三倍!




Galie即場獻藝,畫出 Helioplex 的黃色標誌,代表最work的美白產品。




仲有好多產品船比大家試用,感受一個質地添!






大會方面,有Christabel (Marketing & PR Manger)黎同我地講解,仲安排左Galie同我地示範產品係紫外光下既唔同既效果,可以睇片見到唷!



(我都有試最新既Fine Fairness Brightening UV moisture SPF 50+ PA+++ (with helioplex) 試上手個質地都幾厚,但又好易推開。)



走既時候,工作人員為我地送上一袋Product:
















之後因為PR姐姐安排,我地去左食下午茶,一班女仔分享美容、生活上既事,好開心唷。
另外特別要多謝Christabel 為多地blogger 準備多一支同系列既Eye Cream做禮物。多謝今次Neutrogena既各位工作人員既細心安排,我對產品有更深入既了解呢!

亦都多謝小領隊Meling 呢!

各位Beauty 達人,
Neutrogena Fine Fairness 美白推廣會會係下列地點繼續進行,大家可以帶一支用完有防UV SPF PA既Product 去換美白面膜一片,仲可以帶自己既美白產品進行測試 (同類Chemical block (有關閃閃寫防曬Entry)
Neutrogena Fine Fairness 美白推廣將於以下地點和時間舉行 :
2009年5月21-24日 : 青衣城 (中午12時至晚上9時)
2009年5月29-31日 : 將軍奧新都城II (中午12時至晚上9時)
2009年6月5-7日 : 屯門市廣場 (中午12時至晚上9時)
2009年6月12-14日 : 葵芳新都會 (中午12時至晚上9時)

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin