星期三, 8月 12, 2009

Mane 'n Tail x HKCOSME.COM VIP event


上星期尾,收到電郵說抽中參加Mane 'n Tail & hkcosme.com 搞既 VIP event,星期一晚放工食啲野(閃閃食左個好耐冇食既麥當當加大餐[加大閃閃好似未試過]咪就係換個隻玻璃杯囉) 閃閃係第三場八點鐘的,一上去就見到上一場既Little Ka, 一啲都認唔到係上次見過既Miss, Alice, 同埋好危險人物Look既Liz (我冇問佢個名點串添... 錯左話比閃閃知!),仲有好日本女生Feel既 Nakiter,當然仲有Mane 'n Tail品牌既負責人莫天使同Meling & Alan ,仲有係Twitter有傾過計既Dick!

同我同一場既呢,就有愛麗絲同Hidee,一去到,就傾計傾唔停,好開心。到Alan提我地兩次已經比預定時間遲左半個鐘了,要開始啦!

首先係莫天使講解Mane 'n tail呢個品牌既誕生,比張相大家,就可以了解晒呢!


聽完之後,就係髮型師 Andrew對我地個別髮質既講解,其實佢睇完我髮質之後,係建議我用草本系列,同我而家用緊既一樣 (相關文章) ,我既髮質係因為經過電染,所以係受損髮質,同埋因為我有染髮,草本系列可以做到鎖色既功效,岩晒我!!

跟住就係去體驗呢隻洗頭水啦!

洗完頭之後,係吹頭之前,會係我頭髮上面噴上草本精華噴霧,咁可以抵抗熱力對頭髮既傷害,亦到可以令頭髮更順滑。

然後呢,就係造型啦,我本身頭髮係曲曲地既頭髮,係向前curl的,Andrew用電髮捲將我啲頭髮
捲向後。

偷拍,hahahha,真係唔好意思,但我想影。。。

((呢兩張係在場既攝影哥哥影架!))


造型之後,用Treatment 黎做修護(我都有買呢個呢),係唔駛洗的,幾時都用得,我記得上次電話CS有好細心咁教我要囉足夠既份量,係手掌抺開,先摸落頭髮到架!!


完成啦!好女人呀!!!未試過咁curl的,第一次唷!好有新鮮感唷!


到Meling 啦!裝作中。
下圖係完成作品,好Cute唷!


多謝Mane 'n Tail & hkcosme.com搞呢次 event,我當初買既時候都係抱住試下既心態,對品牌唔係咁了解,今次有莫天使既介紹,又有 Muse Hairdressing 既 Stylist Andrew Siu 建議,又有講解點用喎!真係好開心。

走既時候莫天使仲好細心咁問我用既係咩系列,送左一套洗頭水同草本精華噴霧,仲有一套旅行裝比我地!佢仲有介紹品牌既Hoofmaker(Hand & Nail Therapy),據講可以強化指甲,好期待可以試用呢!(我啲指甲成日搽指甲油所以好軟咁了!) (Meling 相關文章)

Mane'n Tail : http://www.manentail.hk/index.php
屈臣氏, CitySuper, Log-On, Wing On有售


延伸閱讀:
Alice : 部落小聚:閃閃亮亮的Mane’n Tail X HKCOSME.COM 聚會

2 則留言:

N@kiter~! 說...

咦?
乜寫得啦呢次個event

閃閃星小藍 說...

e~ 有講過唔寫得住的嗎?
我冇聽到喎~~~
咁係我咪要hold 返住先呀?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin