星期六, 8月 01, 2009

Olay & Beauty Bloggers 美的聚會 - 美食篇


尋晚出席左Olay為Beauty Bloggers 搞既美的聚會,多謝Meling帶埋我出席
Olay安排左我地係尖沙咀加連威老道既一個上樓餐廳:Misto Restaurant


約五千呎既地方,用摺門輕紗做屏障,可以劃分唔同既區域,而我地係VIP ROOM進餐,呢間餐廳係主打東南亞菜同西菜,店名Misto 係意大利文,有「混合」既意思。

VIP ROOM用黑色黎做椅子既主色,外面用餐區用白色!好靚的唷!

今次有部份既Bloggers之前已經見過面,亦有新相識既朋友仔,
一聚優雅既女生,大家一邊進餐,一邊傾計,各大美容品牌,品牌情報,日常生活甚至連鬼估都有講,話題多多。好一個Happy Friday !!!!

八點半左右,我地開動食美食唷

首先係炸珍珠蟹雜菜沙律 (Deep-fired Baby Crab with Mixed Green)
好香脆既蟹仔加酸酸地既雜菜沙律,好開胃!


南瓜忌廉湯 (Butternut Squash Soap)
甜甜地又唔太Creamy,幾好飲唷!




炭燒美國特級肉眼扒配百里香燒汁
(Char-Grilled "US" Top Choice Rib Eye Steak with Thyme Gravy)
我揀左Rib Eye Steak,要左Medium ,但係呢... 我覺得係7成了.....
有點失望耶....



New York Cheese Cake
個Cheese Cake 個Cheese 味唔夠濃,可能我鐘意好香濃既芝士味啦!

其間我點左西柚汁,不過飲左兩啖我就覺得想咳,睇黎唔飲得凍野,所以叫左杯暖水。

其他blogger 點既野食


香煎銀鱈魚配些厘杏仁汁 (Pan-fired Cod Fish with Sherry Almond Sauce)


白酒忌廉汁煮紐西蘭青口伴天使麵
(Angel Hair with Fresh "NZ"Mussel in White Wine Cream Sauce)







係度食野,唔似有啲餐廳呢,好似好趕一次起晒啲野上枱(有啲地方真係連次序都可以上到亂晒),仲食得好Relax,我諗我會同Dearest黎食唷!

再次多謝Meling , P&G PR 等等!今晚有好味既野食,了解左Olay呢個品牌,有小遊戲玩,仲有產品試用,好開心唷!

等我試用完產品,再寫Report先!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin