星期日, 7月 05, 2009

Mane 'n Tail 美國箭牌洗髮系列


因為朋友仔頭髮經過染髮,每日都吹頭,日日都用髮泥,經多重既損害下,頭髮變得好乾同開叉,咁岩我去City Super見到呢隻牌子做Promote,介紹既簡介好似好好咁喎~(咁係Product都會話到自己好好架啦!)


所以我為左想了解多啲同睇下口碑,咁我就上網搵資料,原來Meling (令 Sarah Jessica Parker 閃亮的洗髮水)之前有介紹過。上網都見到有人分享話好用,而且係BabyKindom有優惠套裝!咁我就訂左兩套返黎自己試下,都比朋友試下睇下佢頭髮有冇會好左。

Sent Email去落Order,我訂左下面呢兩優惠套裝 (因為優惠套裝仲會送一套兩支60ml 既Shampoo & Conditioner)

(我唔係靚靚媽咪,不過只要落order 都有優惠)
呢套我買比朋友仔的,但因為佢短頭髮,應該唔會想用啲好潤既野,經過我左問右問(CS 打黎Confirm Order 既時候,佢好nice咁答晒我一大堆問題呀!讚!) 佢就Recommand 我將Herbal Gro Conditioner轉做Original Formula Conditioner(經典配方護髮露)咁頭髮會再輕身啲,但又會做到保護既效果!
所以呢Set變左係Herbal Gro Shampoo+Original Formula Conditioner同支草本精華噴霧!(支草本精華噴霧,我相信我朋友仔唔會再有心機去用!所以我留返比自己用!)


因為我朋友仔本身冇用Conditioner,CS姐姐話,原來洗頭水同護髮素一個係酸性一個係鹼性,所以如果只係單一用shampoo,咁PH值就唔會平衡,頭髮就好易會變差!!所以一定要用埋護髮素啦!




另外呢Set呢我係買比自己的!
係Herbal Gro Shampoo同Conditioner,見到佢話售罄係因為Herbal Gro Treatment Creme 冇晒貨,佢話可以換Olive Oil Treatment Creme,功能同效果都一樣,只係味道唔同!
而因為個Treatment Creme 搽係乾髮上,唔洗過水。所以我好有興趣試,咁既然一樣咁用,就換呢個Olive Oil Treatment Creme 啦!












用後感:我期望佢可以好好咁修護頭髮,同埋有返光澤,我未試過一隻洗頭水用一次就覺得頭髮會有光澤感,個日我見朋友,朋友都話我啲頭髮有光澤左!另外每次用完護髮素,沖洗既時候,連身體既皮膚都會好似有層膜咁,但呢隻護髮素我用完,皮膚無一層膜包住既感覺,但頭髮都係好滑,最驚喜係洗完之後,好明顯睇到頭髮冇好多毛毛飛起!我到第二日都仲係keep到呢個狀態。因為實在有啲驚喜,所以要即刻寫呢篇用後感。


左邊係 Shampoo,右邊係Conditioner(杰身啲!),好靚既淡藍色!有一種我都唔知係叫咩既香味。

用多一個月,再寫多次用後感!









售賣點:CitySuper, 屈臣氏, , Log-On, Wing On有售 (我只見過CitySuper,其他如Waston's 見唔到!可能唔係間間有!)
Mane 'n Tail 官網:http://www.manentail.com.hk/ (上網買有九折,另外可以問佢地既優惠套裝!)



延伸閱讀:
Meling令 Sarah Jessica Parker 閃亮的洗髮水 , 是日好用:From Head to Toe

1 則留言:

CS of Mane 'n Tail 說...

您好呀littlebluebb, 很高興你喜歡Mane 'n tail美國箭牌的產品。更多謝你將用後感與大家分享。我們會繼續努力把產品及售前售後服務做好。謝謝你的鼓勵!!

CS of Mane 'n Tail

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin