星期三, 7月 01, 2009

LUX SUPER RICH(洗髮露+護髮素+日本限量版美容護髮液)







感謝LUX既公關同埋Meling送左一整套LUX SUPER RICH(洗髮露+護髮素+日本限量版美容護髮液)

好轉折咁終於到手,試用左一段時間(差點唔記得寫返試用報告,遲左好多添:p 唔巧意思,我太失暈了了)
等我分享下今次既試用啦!

上次我係MelingBlog提到:

"我Keep左Curl Hair 有八年了,年年都電一至兩次,所以hair 好傷,不過我同你一樣都係懶,哈哈,有用其他牌子既精華素,我覺得個效果都係一般咋....

好想有啲簡單好用既護髮產品,唔知呢個係咪真係好用呢?"

公關姐姐抽中左我,我試用既時候,第一樣係睇個LUX SUPER RICH SHINE美容護髮液,點解呢??因為我真係好懶去護理頭髮(其實咁係唔岩的,哈哈),Hair Mask一般要用20mins以上,先有用,但我又唔想等咁耐喎。所以當我見到個美容護髮液只要用五分鐘,就勁開心了!果然係簡單好用既護髮產品。

試用左一段時間,我諗可能我頭髮真係好傷,所以唔能夠好似廣告咁有閃亮動人既頭髮,但比我之前用某"Dxxx"牌子既,感覺上頭髮毛毛飛起既情況冇咁嚴重,頭髮都柔順左好多,但唔會話得個潤字,最開心係髮尾斷裂既情況冇咁嚴重(我諗都有減少至少30-40%),而家我都Keep住一星期用兩次,每次搽完用抓抓夾起頭髮等五分鐘,沖洗完頭髮好滑,有點閃亮,乾左都OK Keep到!睇落冇之前咁傷!!!

另外呢,隔左一日唔會話令頭髮好油,因為有啲只係得個潤字既洗頭水令我個頭好笠,變相其實只係用啲好潤既野焗住我啲頭髮。呢樣係我期望既野呢!!






  • LUX SUPER RICH Glowing Radiance閃亮新生洗髮露 $49.9/700ml
  • LUX SUPER RICH Glowing Radiance閃亮出色護髮素 $49.9/700ml
  • LUX SUPER RICH SHINE美容護髮液(日本原裝限量版)$42.9/150g

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin