星期一, 7月 27, 2009

仿似置身花園裡的感覺 -FA "Golden Star" 香體止汗露


首先唔好意思,因為太忙了,篇文打好左大半但又未有時間影相。終於影左相相了(但唔多夠,今晚返去再補先得!)。

多謝Meling, HKCOSME.COM 同埋Fa 送左一套兩支既"Golden Star" 香體止汗露比我試用,咁岩我又終於用完自己個支 (品牌RXXXXX,終於用完係因為真係唔想浪費,但係隻味真係唔Like,好"攻"鼻..... ) 一收到即刻打開黎試下!

我自己比較鐘意走珠式既止汗露,因為以前試過其他牌子既噴霧式止汗劑,一噴之下,成個浴室都好似煙霧迷漫,仲要好大陣化學劑味,香味又太假,好似密室殺人咁!抖唔到氣 (冇誇張到,我真係覺得唔可以抖氣架....) 所以我頭幾日係試走珠式的!


我收到呢支係淡淡的茱莉花香味叫Golden Star - Glamorous Fragrance,唔太假,又唔難聞 (難聞既.. 真係好難受...而呢隻淡淡既香味,真係好吸引) 係而家30幾度既高溫下,用左成日都唔覺得有出汗!可能呢幾日運動量不大,不過呢,到晚上既時候,好明顯感覺到冇初初用既時候咁清爽了!
香味:☆☆☆☆
持久:☆☆☆


另一支成支Pink Lady咁叫做Pink Passion (Floral Fragrance)!但噴霧式實在唔想試,但係我要寫報告架麻,唔!!!點都要試的,好啦!

去街街前,攞佢入浴室試下!仲要開住抽氣扇 (我唔想焗死我呀) ,噴黎試下啦!咦!好似OK喎,冇好大陣化學劑味 (係冇好大陣,但都有,但冇之前另一品牌用個支咁殺死人!) 唔係因為有得試用所以讚佢啦!但佢既香味討好,唔會太假,又唔會濃到蓋過香水味 (我之前用個隻... 陣太假既香味好勁!),持久度呢,都係一定唔會有24小時止汗效果架啦!但都KEEP到半日好清爽!GOOD!!!我諗我之後都會買呢個牌子既止汗劑,因為個香味對我黎講,真係好重要。

香味:☆☆☆☆☆
持久:☆☆☆

FA呢個牌子呢,坦白講,之前一直冇諗住買,我用過好幾隻牌子,但從未用過FA,根據Meling 介紹,FA係德國牌子,而且係德國製造,再運輸黎香港,成本不輕唷,但係佢又賣得唔貴,今次可以試用,對呢個牌子另眼相看!我比☆☆☆☆☆推介,佢既香味,令我有仿似置身花園裡的感覺,可以再配搭相配既香水。

溫馨提示:原來止汗劑係應該沖完涼擦乾水份就用,唔係出門口前用,更加唔可以出左汗先用唷。


走珠式止汗露原價$23.8/50ml
特價$17.5
噴霧式止汗露原價$30.8/150ml
特價$22.9


延伸閱讀
Meling教你施展「女人香」時尚魔法 , 善用「女人香」改善兩性關係

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin