星期五, 7月 31, 2009

SKINVITALS 「BRIGHTEN 透徹亮白系列」


又一次多謝 Meling 同 SKINVITALS 品牌公關送出一套四件既美白套裝
左起:
BRIGHTEN Everyday Illuminating Lotion 亮白光采日夜乳液 $159/40g
BRIGHTEN Vitamin C Concentrate 亮白水凝精華 $159/15ml
BRIGHTEN Brightening Eye Cream 多胜肽亮白眼霜 $149/15ml
BRIGHTEN Pigmentation Corrector Pen 亮白淡斑精華筆 $129/3.8ml
(各詳細資料可看官方網站或Meling相關文章介紹)


質地:
左起
BRIGHTEN Everyday Illuminating Lotion 亮白光采日夜乳液
-呢個LOTION好易推開,少少笠,但我覺得雖然佢話有保濕成份,但對我皮膚黎講唔夠保濕!
BRIGHTEN Vitamin C Concentrate 亮白水凝精華
-GEL狀,都係有少少笠笠地,但都好快吸收!我連頸都有搽,因為想同塊面balance 返!
BRIGHTEN Brightening Eye Cream 多胜肽亮白眼霜



BRIGHTEN Pigmentation Corrector Pen 亮白淡斑精華筆
呢支
筆仔呢,我扭左好多下好多下先出到!坦白講,我覺得個設計唔係咁好,佢既容量得3.8 ml ,但支掃都應該吸收左少少,而且個掃太長了,唔係咁好掃,用左幾日,唔覺得啲有好明顯淡左,可能仲未成日用啦!

反而
亮白光采日夜乳液同亮白水凝精華,用左個幾星期了,皮膚真係去到黃,有少少白左添,LOTION唔駛好多,就可以好好咁推開成塊面,我連頸都有搽,頸我都覺得有少少白左!
而精華呢,咁一下,都夠搽成塊面,其實我都唔知係精華work 定係lotion work,但係我諗雙管齊下,就可以美白兼均勻膚色呢!以呢個價錢做到呢個效果,唔係咁多美白產品可以做到,所以我覺得呢個好好用同好抵用!


之至眼
霜呢.... 我暫時未睇到可以淡化眼紋既功效,可能眼睛既野,要用多一段時間先會有效啦!
不過講起眼霜,佢同精華一樣有個膠蓋,我好唔鐘意呢個Design,好難up得好!如果唔up 呢,眼霜樽口既cream 會硬左... 又浪費左啲了.....(呢樣野真係要改善下喎),如果up佢呢,又會唔小心咁咁到佢喎... 又浪費左....

用左一個多星期就見到有去黃既效果,好GOOD呢!希望Keep住用可以白多一兩度啦!

多謝Meling同SKINVITALS PR!Thanks!!!!



延伸閱讀
Meling : 新品上場 + 試用招募:澳洲 SKINVITALS 四大皇牌

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin