星期日, 7月 19, 2009

Bobbi Brown 修眉

昨天去了Bobbi Brown修眉,其實我之前一路都沒有修眉既意識的,可能因為我眉都算濃密同粗,所以以為唔駛點搞,但係呢,人越大越貪靚(其實係希望自己喜歡的人覺得自己靚靚咁),不過呢,又因為人地話比人修壞條眉會唔好,所以一直都唔敢試,直到Meling係Blog(最新相關文章)有提及修眉,所以就問佢邊一個好!Meling 介紹左我去Bobbi Brown!

我去個間已經係要Book成個月了,所以我第一次Book既時候,都等左一個月,去到呢,BA姐姐好細心咁問左我想要咩眉形,佢好專業咁左夾夾右夾夾,就修好我條眉啦!修完眉會用遮瑕膏遮住因為拔眉毛皮膚紅左既地方,再畫返條眉

之後我試過去IPSA既I-PLACE修眉,但係呢,都係唔夠專業,IPSA既BA姐姐發現唔到我眉形既問題,修完之後效果唔理想,而且我仲要紅住咁走,我問佢可唔可以幫我用遮瑕膏遮一遮,佢只係答我一陣會冇架啦... 唉... 我離開左之後係銅鑼灣鬧市行架麻.. 要見人架....

所以最後都係返返Bobbi Brown修眉,尋日去修眉,因為之前放工時好趕,只係好快手咁搽左胭脂,但原來搽錯左位,BA姐姐話我其實要掃胭脂係低啲既位同唔好只係掃Apple Zone,要搽後啲,咁先會影得我飽滿啲!

我係度打算緊係咪應該去Bobbi Brown度開化妝呢~~~~

$150一次
買五送一,平均$125一次。

1 則留言:

aaaaaaa 說...

Hi, like your sharing. It really depends on the person. Even the same shop but different people the look w'd be totally different. I tried both apm and tai koo shing SHU. apm is nautral while tai koo shing one is quite "artificia", maybe the girl is older, haha~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin