星期六, 7月 18, 2009

Sofina AUBE Couture designing eyes 新品試用


多謝蘋果的化妝箱 Meling (相關文章) 同Sofina 的高層J小姐,閃閃有幸抽中左 Sonfina 新品AUBE Couture designing eyes (COL: 506)試用!收到產品是生日前,好像收生日禮物般,很開心。

有泡泡紙包住!打開包裝盒好靚唷!


粉紅色加黑色的設計,而且產品盒既設計好貼心,只要單手按底盤的指定位置,就能夠自己打開!全套七色,我既係啡金色系列,一直都想買盒啡色既眼影黎試,終於有機會了。

盒後面有指示﹐去點用呢盒眼影化眼妝


四色經過精心組合的眼影,亦配上四支不同的化妝掃!


閃閃搵黎妹妹既眼黎做一次示範,首先用A既米白色(我諗係叫米白吧!)搽整個眼窩!


再用B區既金色搽係眼球位置。


再用C區既深啡搽係近眼尾既位置,加強輪廓!


再用最細既棉棒,沾上D區最深色既啡色黎做眼線,咁樣就完成一個好有層次既啡金色眼妝了!


其實佢個盒上眼影既設計真係好好,完全就係化落眼時既位置,顏色都好上色同好貼,用左半日都Keep到個眼妝!不過原來啡金色太岩我,我諗我想買盒綠色呢!因為唔太複雜但又做到有層次既眼妝。



AUBE Couture designing eyes
$240

1 則留言:

Mikithequeen 說...

好像很好呢, 多谢分享~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin