星期日, 7月 12, 2009

The First hkbeautybloggers.com gathering - Scrapbooking Party


上星期五,去左第一個HKBeautyBlogger既首次聚會,係 Random Art Workshop(RAW) 舉辦!多謝Meling同 RAW 既 Joyce呀!

本來公司有活動,黎唔到的,但因為老闆唔得閒,出席率又不足,最後要延期,所以就即刻報名,因為名額有限,幾驚抽唔中,好彩都Lucky抽得中呢!YEAH!!!!!! (地點位於繁華的銅鑼灣中!)


Scrapbooking
定我寫返我囉返黎卡片上既資料比大家啦:
Preserve your precious moments by decorating and narrating your photos so you can relive them later on. Choose a theme: travel, baby, wedding, birthdays, or whatever you like. Just bring 5-10 pictures and any mementos such as brochures, ticket stubs, maps etc. and everything else will be supplies. We offer a selection of high quality photo albums, photo frames, and paper selection.

Scrapbooking係相做一個有 Theme既 Memory board咁!我就係電腦揀左啲相去快圖美晒,同埋將我儲起一啲戲票,演唱會飛呀等等,帶埋去。



用盒仔儲起部份的回憶。














一起旅行時用剩的錢幣,戲票......











一開始 Joyce就介紹左佢開呢間Workshop既 Concept 同埋介紹佢呢個好Home feel既Workshop所有既材料,有好靚靚既圖案紙(我唔記得影相,啲紙真係好靚,我想問佢係邊買呀!我好鐘意好靚既紙架!),仲有好多印仔,閃片,珠仔,靚到呢.... 真係唔捨得用呀~


Joyce介紹左大概點去開始做,我地就自己發揮啦!大家好似返返去中小學時代上美術堂既時候,但以前上堂邊有咁多材料比我地玩!呢度咩都有啲,可以拼拼貼貼,好開心!


成枱都係工具,唔知點解心情好開心。哈哈哈哈...................


左下個張係我整架,圖片經過處理(因為唔係得我一個樣,咁就唔好出街啦!)但都睇到我個張好colourful 架!hahahhaa~~~

今次Gathering好好玩,係未去之前揀相已經係一大樂趣,睇返啲相就諗好起好多美好既回憶,到拼貼既時候,又多工具同材料整,地方又舒服,我地大約正式整應該都係八點,但時間過得好快,眨下眼就已經過左九點半了,大家都快手快手咁完成自己既作品,RAW呢個地方仲有好多活動,又可以Book黎做Private Party,佢成為左我出年候選既搞生日會既場地之一。

最後大家影返張合照,今次人少少,但咁可以了解大家多啲同會記得住大家個名(人多唔記得..我都冇乜記性!)期待下一次既聚會唷!!(圖片又係經過處理!)


再次多謝Meling & Joyce(RAW)

2 則留言:

kidult_ceci 說...

Dear LittleBlue,

Nice meeting you!! I am Cecilia, the PR of P&G!! A professional hair brand in Hong Kong

I have read over your blog and am really impressed by the quality of it, we would like to send you a set of our new collection for your trial and see if you can help us to feature them in your blog!! Kindly let us know if you are interested and we shall courier a set to you accordingly!!

Please kindly feel free to let us know if you are interested!! Call me anytime at 9226 9700.

Thanks!

Best Regards,
Cecilia Tang
Account Coordinator
Strategic Communications Consultants Limited
Tel: (852) 2114 4997

Fax: (852) 2114 0880
Website: www.sprg.com.hk
E-mail : Cecilia.tang@sprg.com.hk
Member Company: Hong Kong∣Beijing∣Shanghai∣Guangzhou∣Taiwan∣Singapore | Malaysia

但願我只是一片綠...葉 說...

Halo,我係ALISON呀~~
好高興0向活動度認識你呀~~~~
你0的相整得好有趣呢~~~~
期待下一次再見面0丫.......

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin