星期六, 9月 26, 2009

Makeup Party @BOBBI BROWN The Studio


前日去左BOBBI BROWN The Studio @ FACES 既互動妝藝專區參加 Makeup Party,多謝 Meling BOBBI BROWN,我同愛麗絲Alison一齊上左一節化妝派對!

BOBBI BROWN 派出 Makeup Artist Sammy 黎教我地化妝,我地討論左好耐想學化啲乜野,其實我地女生不外乎都係想靚!所以最緊要靚,而化妝好多時我地都唔識點去化對眼,正所謂「靈魂之窗」麻,咁係Sammy既建議下,我地就決定學化 Smoky Eye啦!

Sammy講,其實學識化Smoky Eye會好好多變化,Smoky eye 唔一定要係去Party先會化,可以運用唔同既顏色既組合,去化平日返工既 Smoky eye又或者夜晚去街既 Smoky eye ,或者可以加深眼影去做一個去 Party Smoky eye

我地都不約而同話好難化唷!Sammy就分左幾個Step去教我地!

我同愛麗絲都素顏Look到 Studio,但後來揀左學Smoky Eye,冇化底妝。(為左知道化妝前後有分別,我貼左呢張素顏Look比大家睇,希望唔好嚇親.....:P)

未開始前,我地係Studio影相!

每一都有面座枱鏡同埋工具箱

另一邊係大鏡區

好齊全呢!

((冇乜相,因為好專心上堂!))

首先,就係搽 Eye cream打底,但只係搽眼肚位置,因為眼蓋一陣會有好多彩妝係上面,加多一層Eye Cream會好大負擔架唷。

Bobbi Brown Makeup Artist Sammy

我地係四人小組,Sammy會將教化 Smoky eye既過程分成幾Part!我地輪流做 Model!!!去做示範!

睇下佢手呢盒 Concealer 同 Foundation 幾 Pro (我都想要一盒唷:p)

步驟一:遮瑕

Sammy幫我地每個人都會揀好岩用既顏色!

Corrector - Light Peach

Creamy Concealer- Beige

上左Corrector 係眼肚度,件用係光亮左黑眼圈既部份,令眼下既部位明顯變得光亮,再用Concealer 去遮眼袋同黑眼圈!搽埋眼袋至睫毛線同埋內眼角位置,再用手指頭輕輕按壓,令 Concealer 更加平滑貼服。

Creamy Concealer 底層有定妝碎粉


步驟二:眼影

Metallic Long-Wear Cream Shadow - Goldstone

Metallic Eye Shadow - Burnt Sugar

首先用Matallic Long-Wear Cream Shadow去上一個底色,搽晒成個眼蓋,Sunny比左支 Touch-up Bruch 黎上呢個Cream Shadow,我覺得比用手指上更好用!好上色,好易搽!我都諗住買呢個新出既 Cream Shadow!仲有一個tips 係上呢個Cream Shadow要手快!

Sammy話我搽得岩位唷!Yeah!!!

跟住就係上 Eye Shadow啦,用眼影掃,一層層由眼尾"印"去眼頭,越近眼頭要越淺,慢慢由眼線位向上印!做漸變既效果。

每一個Step,Sammy都會睇下我地做得岩唔岩,同埋出黎既效果係咪OK!唔OK佢會再個別去執!

最後就係畫埋一條眼線!睇住 Sammy好快就畫好!我地就手都震埋!但都好成功咁畫到一條合格既眼線!yeah!!!

Meling 做示範啦!

最後我地仲試左呢個粉紅色既 Bronzing Power個Colour好自然好靚!同埋可以當胭脂用又得,全面用又得!燒著左我啦!

影左兩張相,化妝後個樣 Sharp左!

多謝 Meling & Bobbi Brown 今次既安排,可以體驗一次 Bobbi Brown既 Makeup Party服務,我覺得平時幾個女生夾時間黎學化妝絕對係非常實用

This Month Focus - Quick Eye 101

當然係介紹佢最新既 Metallic Long-Wear Cream Shadow啦!有分 GOLD 同 SLIVER 呢個不同既妝容!

見到海報係咪覺得好吸引呢!你可以去Studio裡面既 Self-Learning Concer 自學教室,跟住佢既Step一步一步咁學! (It's Free)


今次體驗好開心,我之前都有去過其他地方既品牌搞既 Smoky Eye Makeup Class 但今次係學得最成功同埋化得最靚既一次,可能因為 Bobbi Brown 化 Smoky Eye 都好出名之外,MUA Sammy 又好細心咁指導我地,同埋因為人小小好互動咁!上過一次我都想同其他朋友仔或者仲有冇Blogger有興趣我地又自組一個小組去學化妝!而且貴用可以換返產品,好GOOD唷!

再次多謝呢!仲送左小禮物比我地!我地可以多啲練習畫Eye Liner啦!Thank you very much!!!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin