星期三, 9月 16, 2009

和 CHANEL約會嘆 Afternoon Tea 篇


在初遇 CHANEL後,對CHANEL 心動不已,我們相相到 Sevva 談心去!

感謝公關小姐的安排,我地係環境優雅的SEVVA食afternoon tea!當日我地就係坐呢張長枱了,CHANEL 既公關小姐好細心咁要求 SEVVA 安排 BANKSIDE呢邊比我地傾計。
掛住一幅幅大油畫,好有MUSEUM FEEL!!!!




AFTERNOON TEA SET MENU!係公關小姐改左既MENU ,我地可以試盡 SEVVA既精美小點。首先揀野飲,我揀左Supermodel !




左邊係Joyce揀既Green Yum Yum, 右邊係我揀既Supermodel
Supermodel好好味,酸酸甜甜咁!佢包括左薑汁、檸檬、西柚、蜜糖同埋梳打!酸酸甜甜咁!好味又開胃,為下午茶揭開序幕!



三層高既TEA SET,最上層係東南亞小點,其中我最喜歡個蟹波,掛住食,冇影相比大家睇,入面係一絲絲既蟹肉!好yummy!!!!



中層有和牛漢堡、煙三文魚鬆餅,及士多啤梨窩夫



下層看到嗎?有這裡馳名的Crunch Cake(可惜因為我怕吃奶味重的東西,經Meling一提,我不敢吃唷!) Chocolate Fudge Cake連我不愛看朱古力的也覺得好味道! Ginger Cheese Cake ,最好味唷,我到而家仲回味緊唷!上面既薑片浸左糖水!甜甜地又不太辣,芝士味唔係太重,但同薑味又好夾!正!






生果拼盤,係呢個時候,我已經飽飽了。但係畫面咁精美既生果盤,又唔想唔食下喎!
最後揀左好鬼好味道既芒果,好甜唷!



最後出場既!登登登登~~~~ 全部女仔都嘩然既神秘人物!
hahahah,高高既棉花糖似唔似一個女人既頭髮呢!Meling 係 BLOG 內叫佢做「瑪麗皇后的頭髮」,都好貼切唷

Marie Antoinette's Crave 」







開心果海綿蛋糕,內有覆盆子果肉,外面仲有色彩繽紛既Macaron!



個VIEW真係靚到呢,我都要同喜歡的人來食TEA唷!





多謝CHANEL 既公關小姐,同我地一眾小Bloggers 按排呢次既聚會了,過左一個好愉快既下午。
大家有傾有講,又食得美味既食物,好開心。
驚喜仲未完結,下一篇再同大家分享!



SEVVA
25/F Prince's Building, 10 Chater Road (Central)
2537 1388
由曾擔任Chanel亞太形象總監曾郭志怡開設的休閒餐廳及酒吧,設有環迴360度景致的室外平台,餐廳內展示源出倫敦Fine Art Gallery的二十世紀國際藝術品,供應揉合傳統亞洲地方菜式及西式高級餐飲的菜式。餐廳閣樓位置劃分為4個區域:Harbour Side、Bank Side、Taste Bar及大露台,另設Cake Corner。(Info. from Openrice.com)


(因為相機冇電,用手提影的,相片唔靚,請勿見怪)

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin