星期二, 9月 08, 2009

RMK 「型格」秋冬眼妝先修班



上星期六一連出席左兩個活動,其中一個係Beauty Exchange X RMK 「型格」秋冬眼妝先修班,今次名額只有30名,好開心可以抽得中。去體驗一下從來無諗過試用既品牌。

無辦法啦,我唔見身邊有朋友用,問Make Up Base呀,Foundation 等等... 都冇人會推介RMK,所以從來都冇諗住去試下,所以今次有機會去試用,係我對RMK既初體驗呢!


我係1:30-3:30 分個批,我準時去到,已經大部份SIS做緊護膚了!我坐底開始落妝護膚,一包包Sample Size比我地用,都比左幾多野我地搽,我諗唔駛搽咁多野係面吧,所以只係用左爽膚,eye cream 同埋Lotion 做第一步既Skin Care!開始化妝示範了。




化妝示範唔多講了,都係由Base, foundation, 再到眼妝同點配合胭脂同唇彩。
今次既先修班,我地可以試佢當日仲未推出既 Creamy Polished Base 我問過MUA呢隻同舊既Base up base 有咩分別,MUA答我話一樣係保濕打底,但多左控油既成份,當日我地試化妝,咁梗係用最新呢個Product,好易推又好薄,對RMK呢個牌子既化妝用品有初步既好感提升!

RMK Creamy Polished Base


RMK Liquid Foundation 共9色 $320
我記得係102色,好像對我黎講有點深色,唯有搽碎粉Balance返佢!都ok!估唔咁貼,咁薄,又係另一驚喜!


RMK Super Basic Concealer Pact $400
兩色加鏡盒,仲加埋可以做Highlight 既定妝碎粉!幾好喎!!!但成四百蚊呀~~~~~~~~
印上眼度都冇乜點起乾紋!可以一試~~


RMK Mystique Eyes $300 限定4組色系 01 Coral 02 Brown Beige 03 Gray 04 Green

今次係叫「型格」秋冬眼妝先修班麻,所以重點落係眼妝度,因為要介紹新出既 Mystique Eye 秋冬5色眼影!用既顏色係Poster 上Model用既 03 Gray, 灰藍色調!MUA逐Part咁教我地點去運用呢個5色眼影去化一個充滿SEXY感覺既型格眼妝,眼影一共有4色眼影加一個閃粉眼影,好好運用就可以化出好有立體感既眼妝!我好鐘意佢既包裝,長條型銀色盒,好輕身,岩晒我地女生帶出街用!


我揀左04 Green黎試用,無影化好既眼妝比大家睇添,我覺得呢個眼影用眼影掃上比用手指上好!五個色,仲可以自己Mix and Match,全部五個色混埋一齊or 兩色Mix,都可以好多變化!

另外有介 Ingenious Pencil Eyeliner ,好得意唷,另一邊藏有小型筆刨,好GOOD既Design,最怕係街用用下想刨又冇得刨!再拆可以有個綿頭,可以Blend開眼影。

RMK Ingenious Pencil Eyeliner 7 Col $190

RMK Extra Deep W Mascara $315 3 colours
佢既Mascara 都好OK 喎,雖然閃閃係油眼,但都想向大家推介,MUA介紹過佢,一般既Mascara 如果連埋Base,多數都係白色,但呢個Mascara 就唔同,佢另一邊Base係相應返本身Macsara 既顏色!好好呀呢個Mascara ,用法係先搽Mascara -> Base -> Mascara ,三層就可以搽到好長又靚既Mascara ,而且我Keep左半日,都冇比我油眼溶到邊Panda ,返屋企用Faxxx都落到,個日太趕了,冇樣樣影相!



RMK Ingenious Gel Eyeliner 3 Dark Colour + 4 Ex Shiny Colour $250
我用EX-03 Shiny Green ,我覺得冇Dark Colour個組色咁上色,可能我仲未有技巧可以運用到佢,冇試影比大家睇,但Dark Colour個組又好易畫喎!好Like 呀!



另外MUA提過幾個化妝既重點:
- 可以將Concealer搽係眼尾為置,因為個個位好暗黑,印左Concealer上去,會令眼妝更加靚!
- 可以用Eyebrow Mascara黎令Eyebrow 顏色改變,貼近Hair Colour,咁會令妝容更一致!
- 因為眼妝已經好出!就唔好再用好勁既胭脂同唇色!會好"娘"架!
(記得其他補加返,哈哈, 應該要記底佢先得!)


今次既「型格」秋冬眼妝先修班可以試晒RMK既化妝品!發現原來好多Product都好好用!
感謝Beauty Exchange 同 RMK 抽中我黎上先修班呢!
對RMK有更多既認識,佢會成為我其中一個考慮購買既品牌啦!^^





沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin