星期六, 10月 17, 2009

ROJUKISS - Spot Light BB Cream 試用文



感謝「蘋果的化妝箱」Meling 抽中左我試用!第一次體驗韓國出品既 BB Cream!

盒背寫到:柔滑肌膚的同時展現出自然無瑕的透明感!ROJUKISS 聚光緊膚BB調理霜能作妝前底霜使用,可修飾肌膚,並能遮蓋肌膚瑕疵如色斑、暗瘡印、膚色不均等問題,締造自然光澤的色彩。


左邊係未搽 BB Cream,右邊係搽左 BB Cream
遮到暗瘡後既印,平均左膚色!(最近生理期所以好多粒粒!)
用左之後紅印都減少!



係手上面試,用少少推開佢,都算易推,推開個時比較白,但再搽左兩搽就同膚色溶合左,平均左膚色,再補少少碎粉,就可以出得街了!

不過有樣唔好係佢冇防曬度,一般BB Cream係咪都有既呢?我唔係好清楚,但係冇防曬要自己加係底呢!所以呢度要扣少少分啦!

對我黎講,因為我係偏乾泛油肌,用左有點笠!我諗可能留返冬天再用黎試下!而家呢個天氣用一定要加少少碎粉!咁會爽身好多!

All Photo Taken by SAMSUNG ST550

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin