星期三, 10月 07, 2009

Swiss Line IL Colpo Spa Opening Party



九月尾,可以出席 Swiss Line IL Colpo Spa 的開幕酒會(Meling相關文章)?原來唔係呢,係出席 Swissline 特別為 Bloggers搞既聚會,當日落住黃雨,我一放工就趕過去,已經開始左一陣啦!

原來Swiss Line IL Colp PR 請左個漫畫老師教大家畫自畫像,哈哈,我一向對畫人像唔多掂,莫講話畫人地,自己都唔多掂呢!所以畫到好搞笑(可惜自己畫個張冇左了,我鐘意自己畫個張架!)




當日除左畫自己之後,仲有做皮膚分析,我被分折為「年輕皮膚」(還好....) 「可見毛孔」「防曬保護不可忘」另外PHOTO ANALYSIS都分析左「皺紋:很少」(好好!) 「平滑度:高」「深
層斑點:一般」(oh no... 要美白美白了!)

總括黎講還好呢,要好好保養先得了!嘻嘻!

見唔見左邊部好光既機,就佢放個頭入去做皮膚分析了!



右邊得出分析,美容師為我地講解!



哈哈,我又用 SAMSUNG ST550黎玩自拍了!上次 Meling 的Party認識的新 Blogger!



Meling的自畫像很可愛很似她呢!



Swiss Line 的環球市場總監 Custodio d’Avó 見我地既Workshop好有趣,要和我們來張合照!


多謝 Meling & IL Colpo PR既安排,還有小禮物給我們試用,仲有 Part II呢,約了今個星期五去體驗,再回來分享唷!謝謝唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin