星期三, 10月 14, 2009

《女人因愛自己而美麗》 Sonia Rykiel Makeup Workshop -Part 1


上上個星期,係愛麗絲部落格報名抽中可以參加 Sonia Rykiel Makup Workshop ,好開心,因為閃閃就係喜歡認識不同的事同物,Sonia Rykiel 對我黎講係一啲都唔識既品牌,所以可以參加今次既 Workshop好開心唷。感謝愛麗絲同Sonia Rykiel抽中左閃閃去上 Sonia Rykiel (以下簡稱 SR)既 Makeup Workshop!Thank you very much ne !!!!!

安排左九月尾既一個星期六早上十一時 (好早唷!但我地係第一班呀!) 食左少少早餐就趕去銅鑼灣時代廣場上堂去。

介紹既時候,唔講唔知原來 SR 已經有二十多年的歷史,可能因為分店唔多,所以留意唔到佢,今次Workshop係由 SR 既首席國際美容化妝總監OKAZAKI 先生親自教授,雖然言語不通(雖然有翻譯,但總覺得差梗啲既,搞到閃閃係度諗係咪應該要認真學習語言呢),但OKAZAKI san 佢好nice好鬼馬咁,我地上堂氣氛好開心唷。


今次Workshop試用佢既產品,最令我驚喜係佢品牌既王牌之一豆腐粉底!(閃閃未用過呀!所以對我黎講真係好驚喜既一個產品) ,可能多左學化妝上既野,越黎越覺得一個靚既妝容,唔應該係好「粉樣」,係應該好水感透薄的。可惜閃閃之前皮膚一路缺乏保養同護理 (對了,閃閃之前太懶了,所以咪話呢個世界上只有懶女人冇醜女人囉) ,所以皮膚又乾又欠缺光澤,最近好勤力,所以皮膚好多了,用上SR既豆腐粉底,就好岩用了。


豆腐粉底

講返Workshop先!首先OKAZAKI San 同我地介紹 SR 既底霜有乜野分別同埋功效。

而我係比較岩用右手邊既 Treatment Makeup Base,佢有防晒同保濕既功效!岩晒我咁乾既皮膚

BA們都上左唔同既底霜比我地睇效果


講完底霜就講粉底,都有三款介紹。我就試左Water Gel Foundation (40)啦!

OKAZAKI先生講解完之後就開始自己化啦!MUA 分別幫我地同做示範。

比張化妝前既相比大家睇下啦!唔好嚇親,素顏閃閃。

Part 2再同大家分享彩妝篇

2 則留言:

9月香 說...

PART II呢?呢個牌子係邊樹有得買?

閃閃星小藍 說...

Part 2 不日上映!哈哈!快架啦!

係銅鑼灣世貿中心 P105A

同油麻地永安入面有專櫃

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin