星期二, 7月 19, 2011

廣東茶居 ❤ 全部都好好好味唷~~~~



早前同海港城既公關吃飯,先知原來有間叫做「廣東茶居」既食店,本來話去食「海南少爺」,但其實我食過海南少爺真係覺得唔抵食,今次去食「廣東茶居」,原來又幾好味喎~^O^「廣東茶居」就係「尚膳潮州小廚」隔離,原來佢地兩間係打通左,你係其中一間都可以叫另一間既野食,一間食廣東野食,另一間食潮州野食,選擇多好多呢!

先黎上湯先,廣東茶居係老火湯來,但我冇影到相,湯品每日都唔同,而潮州既湯,梗係胡椒豬肚湯啦!我兩款湯都好鐘意,老火湯當晚係雞腳湯,個湯感覺膠質重,好好味!





鹵水鵝肉三拼盤,三款都係我鐘意食既,最面既係墨魚片,好有咬口,鵝片同豆腐又好入味,鵝片又係潮州菜必食。




鹵水拼盤,又係我好鐘意食既鴨舌同豬手,細個唔鐘意食豬手,但而家覺得豬手既膠質好重,鹵水好入味。



沙律明蝦球,平時食得多,但呢個真係好好好好味,個蝦夠爽又彈牙,個沙律醬應該係處理過,薄薄咁包住蝦球,勁正!





潮式蠔仔烙,又係必食 Item,煎得夠香口又唔,好味道!




油泡龍躉球,識我都知我勁愛吃魚,呢個油泡龍躉球,好鬼正,雖然話係油泡,但佢既獻汁又唔太油膩,我食左一片又再食多片!(而家諗起都好想再去食!)




脆皮炸子鷄,炸得色水好靚呢,個皮好脆,肉質得好滑,好好味!




冰梅烤小骨,呢個個味有啲似鎮江排骨,但佢比起排骨多肉,酸酸地,我個人好喜歡,因為我鐘意食啲酸酸地既野食。




方魚炒芥蘭,個人喜歡芥蘭,同埋食左咁多肉,係時候食下菜!




糖醋伊麵,我第一次食呢個伊麵,炸得乾身唔油膩,點醋食,好鬼好味!




豉油皇炒麵,平時我唔食呢個炒麵,但係聽佢地講話呢個好好味!所以我都食一口,一食先覺得又真係好好味喎,然後我同點點講,你都食下唷,好味喎~




之後就係甜品上場,反沙芋我好鐘意食,呢個亦得做得好好味!




係咪好壯觀呢,雪糕紅豆冰同上 Milk Top 北海道牛奶雪糕加北海道十勝紅豆,大部份 Bloggers 都點左呢個食,應該好好味吧,我因為唔飲凍品所以冇點,大家如果去,記得留肚啦!




最後多謝海港城既款待,仲送左禮物比我地,多謝王子既邀請呢!^^




所以話呀...我又點可以唔肥呀..... 但係食好野,肥多幾磅我好願意的唷!^^



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

2 則留言:

Gum 說...

好吸引呀!!!!!!! 响邊度ga呢間?? 會唔會好多人, 要勁等位呀?

閃閃星小藍 說...

係海港城近港威的~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin