星期日, 7月 17, 2011

香港未有既 ❤ MAYBELLINE 純淨礦物泡泡 BB Mousse




之前係台灣雜誌見到 MAYBELLINE 出左泡泡 BB Mousse,佢既 BB Cream 我都相當喜愛,所以出泡泡真係好吸引,咁岩有SIS 去台灣代購,所以我入手左一枝呢!




呢款泡泡 BB CREAM,只有一色,就係自然肌色!價錢比起 BB CREAM 貴一倍呢!(大約HKD$180) 不過因為雜誌寫既時候話佢每次咁少少出黎就OK,所以差唔多200蚊我都想試下!




咁一下,已經好大個泡泡,夠晒全塊面,好輕好輕,好細密既泡泡,內有8種天然礦物成分,可以修飾毛孔、改善膚質、保濕、遮瑕、抗UV防曬、控油、潤色、隔離等,而且不添加任何香料或油質,佢冇 S家的泡泡 Base 咁乾,可能佢有玻尿酸,所以冇咁乾,好易推開,岩晒朝早超趕返工既時候,同埋佢有 SPF30 PA+++ ,防曬度足夠一般返工既OL!




左邊係未用前,有好多印同豆豆紅印,右邊係好薄咁搽左一層,皮膚明亮左,同埋啲印遮左!不過雖然佢有保濕成份,但係感覺都係有啲乾,記得要做好保濕既打底工作~



整體黎講我好鐘意呢個泡泡BB CREAM呢,希望佢快啲係香港推出唷~~~~~~~~❤



岩岩過左生日,食左幾餐生日飯呢,食左唔同既野,又食左幾個唔同既 Cake !再同大家分享唷~



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin