星期六, 3月 21, 2009

一個人@台北大冒險

年初決定左五月到台灣旅行,一直都打算一個人去,雖然後來有想過因為自己一個人會害怕,但今朝起身,都係決定一個人去。
係我咁大個女第一次一個人離開香港,決定去台灣係因為我曾經去過一次,感覺都安全,同埋唔算貴,尋日本來都仲諗緊搵多個朋友去,不過經和曳媽咪一席話後,我都係決定一個人去,呢個係人生入面一個體驗,我會好好珍惜呢短短既四日旅程。
雖然五月先去,但而家心情已經好開心,既緊張,又興奮,度度下覺得四日唔多夠用咁,不過作為一個人冒險之旅,都應該好足夠。

上網睇人地寫既Blog
有個好得意,佢帶埋bear bear 去!好開心咁,我都打算帶一隻公仔去,同佢影寫真,咩公仔好呢
熊霸天下

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin