星期六, 3月 28, 2009

化化妝:REVLON 化妝班





今日出左統一中心上Revlon既化妝班,多得Meling既關係,亦都有幸被抽中,開心開心!

一去到呢,三張好長既枱,好多人唷,初初因為Meling話每班十個人,我仲以為係小班教學添,因為我遲左啲啲,去到搵個位坐,就見到Meling啦唷!

今次為我地做化妝示範既係化妝師Kerry,Kerry都講左好多Tips比大家呢!最記得下面幾個:
  • 應該係用Concealer遮左我地唔好既野,而唔係用Foundation去遮,咁會令個妝好厚!(閃閃一直都冇用過Concealer,因為覺得用Concealer會令個妝厚,原來呢個觀念係錯的!)
  • 要係鼻中間搽Highlight,但唔可以太粗喎,咁影相會靚啲!
  • 搽胭脂唔係只係蘋果位,要斜拉向後!咁會自然好多架唷!
  • 同埋啲品牌有出個啲Colour base (咪又藍又綠又紫既),Kerry話唔駛架,我地唔係拍戲唔需要搽太多野係面架!搽個好似Revlon呢個Beyond Natural Smoothing Primer ,佢係冇色的,做一個Base係底已經可以!
其實仲有其他既,例如點畫眼線呀!搽Eyeshadow既層次呀!妝既次序呀!同埋啲小技巧咁!都化妝既時候就會識得應用。

講返今次既感受,我覺得冇乜時間比我地應用一下,如果唔專心聽Kerry講呢,都會miss左好多野,所以我大部份時間都冇乜點真係試啲Product,到Kerry完左就講指甲護理,想再試下呢,就已經完了!互動性唔係咁大,比係其實品牌既化妝示範,真係做得唔係咁完善,同埋我好想認識另外九位blogger架,不過都唔知邊個打邊個呢,但都識左三個Blogger!


呢個Revlon既Colorstay Mineral Foundation SPF10 ,好過Mayxxxx個個啦!佢個掃起碼冇咁吉肉同硬,同埋佢易完過Mayxxxxx個個呢!我比較有興趣呢個!


呢個係Beyond Natural Cream to Powder Eye Shadow



呢個係REVLON Crème Gloss 終極炫目骨膠原唇蜜,新出架!又係Lip Stick又係Lip Gloss!好似幾好咁喎,我有興趣呢個呢!



題外話:收到Daisy佢既卡片,佢係Blogger身份既卡片唷!commercial 既卡片收得多,Blogger既卡片我都係第一次收!好靚靚唷! 希望下次可以再認識其他Blogger呀!


延伸閱讀:
Kat : Revlon 化妝班

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin