星期六, 10月 30, 2010

樂敦 - C3 為眼睛保濕


但視光師說我的眼睛比較乾,要經常眨眼令眼睛得到滋潤,但成日眨眼以為係度無啦白事放生電,不是太好吧!一直想找一枝潤濕液,今次可以試用樂敦-C3,實在太好了!

C3 Moist隱形眼鏡潤濕液
C3 隱形眼鏡護理液

唔知大家最近有冇留意由 Amanda S 代言既CM,好清新的感覺。



其實我是經常戴 One Day的,因為怕洗CONS 的感覺,不知道乾不乾淨,我也知道有一些戴長戴CONS 的朋友不會洗CONS(不要學不要學),今次試用,我也特別去洗CONS,放入盒中,其實也很方便,只要除CONS 後放左手心,加入隱形眼鏡護理液輕輕揉搓,就可以,再放入盒內,加入 C3 隱形眼鏡護理液,就可以做到清潔、消毒、去除蛋白、沖洗、保存的功效。

每枝也是密封了的。


附有盒仔。


無論盒內盒外,都有L和R字樣,唔會搞錯。(雖然我兩隻眼既度數係一樣,不過都係分開返衛生點吧!)


其中一個我最欣賞既設計,係呢一個,個盒仔可以插係樽蓋上,咁等佢自然風乾。


係日本佢有好多唔同既系列,我用呢個係綠色涼度係0既系列。成份除了含有類似眼淚中的礦物質成份,仲添加可以保護角膜的葡萄糖成分,可以讓眼睛更有水潤感,黎減低眼睛的不舒服感覺。對成日眼乾既我,好岩用。



每樽都係密封封好,每次一開就要一個月內用左佢架啦!


我好怕用有涼度既潤濕液,唔知點解我覺得係"拿"眼多,所以呢個0度就岩晒我。最岩就係就算冇戴CON都一樣可以用。一枝放係袋就OK!



我日日都有用咁劑,有帶CONS 同冇帶都會用,用左對眼冇咁乾。個人都精靈啲。



多謝 Beauty Exchange X 樂敦 - C3安排既試用呢,對我黎講,呢個絕對係100%回購品呢。



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin