星期日, 10月 24, 2010

胖臉變尖的秘密 - L'Oréal Paris Revitalift 面頸輪廓塑形精華



最近我的病情有點反覆,一時是感冒菌入侵腸部,一時是感冒菌入侵胃部,有時好想食好多野,有時又唔多想食野,但係去 Elyze 做 inbody 測試就知道,冇輕過 (打擊!!!!),我諗一來是轉天氣,二來是壓力太大,所以身體有點吃不消。

但大家見到我,都話我瘦左!我話我冇輕過架喎,然後就話我塊面尖左。哈哈,看來是產品產生的效果了。

多謝 HKCOSME.COM 同 L'Oréal Paris 搞左個試用活動,兩樣我都好有需要,首先同大家介紹左整到塊面尖左既 Revitalift 面頸輪廓塑形精華 (HK$199)先!

為左令大家明白點用,我就拍左片同大家分享!

(素顏兼病病地把聲都沙晒既閃閃,希望唔好嚇親大家!)

如果你返緊工唔方便開 Video 黎睇,可以睇呢張圖


STEP 1: 40個壓力點,輕輕係面上面做按摩,一啲都唔痛﹐可以促進同調節肌膚既機能。




STEP 2: 搽上抗皺收緊乳霜,每次都會新鮮混合,含有豐富 Pro-Retional A (維他命原A),係高效抗皺成份;配合埋 Vitafibrine (活性纖維原),有助重新收緊同支撐皮膚。


我自己就覺得係所有女生必需品黎,因為皮膚冇辦法抵抗地心吸力,最好就係每日做個簡單既按摩,再配合埋緊緻既精華!就算唔每日,都要間唔中做下,女仔唔懶得,要KEEP 住靚靚咁,係要落下功夫,況且三個動作每邊五下又真係好快做完!我用左佢之後,每次搽埋個抗皺收緊乳霜,都會有即時緊緻既感覺,自己每日對住自己可能會唔覺得,但係朋友就會發現到你既分別!

講起我係 L'Oréal Paris 專門店有 Discount 的,唔記得9折定8折(原來係88折,即係$176啦!),有需要我既資料去買既話,就留言留EMAIL 啦!(慳得一蚊得一蚊麻)




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin