星期三, 6月 16, 2010

BE x「reenex膠原自生整合療程」體驗之旅 - CPS 篇



首先多謝Beauty Exchange PR既邀請,我可以參加今次既reenex膠原自生整合療程」體驗之旅,reenex 對我黎講,並唔算陌生,因為如果你有睇過我既文章,都會知道我有參加過 NeoDerm 既活動,對呢個品牌都有認識,早前除左有試佢地旗下另一品牌 dermes 既激光脫毛外(相關文章),另外之前的有 Bloggers 係網上介紹做登記試做,都有係 reenex 試做過一個叫 CPS更生活膚療程,不過個次試做可以係網上宣傳試做關係,治療師唔係解釋得太清楚,今次參加呢個體驗之旅,可以深入點了解下唷!

膠原自生整合療程總共分三部份進行,剛剛上星期完成左第一部份,就係 CPS 更生活膚療程同埋
專業皮膚分析,第二部份要安排係做完第一部份既兩星期後,所以我今次既體驗之旅都會寫成個月架!

好啦!講返個療程先,今次試做既 CPS 更生活膚療程究竟係乜東東呢,雖然上次登記試做我已經做過一次,但係上次真係做完唔知做過啲乜,而且係冇儀器進行既療程,總覺得係有少少爭緊啲咁!同埋上次既治療師講到好勁咁,但我做完又唔覺得有乜咁特別......

今次試做,我揀左係尖沙咀北京道一號做,個度個 view 真係一流呢!望住維港既景色,我個日去到時間尚早 (個日係我好耐冇試過放工見到個天未黑既一日!),見住天色由光轉黑!勁 relax,坐式個時啲茶水姐姐問我飲乜,我就揀左一杯熱薑蜜,飲下野,填完表,有個治療師就走埋黎帶我入房了!

首先,我地入左一間房仔,治療師 Wing 佢好詳細咁介紹今次試做療程既資料,佢好 Nice 同埋好好笑容,皮膚仲好靚添,不期然就覺得佢係做左公司既療程所以皮膚咁靚啦!(有時見到啲治療師本身皮膚唔靚.... 即刻對個間公司冇晒信心架!),佢唔 Hard sell 共兼且好詳細咁解釋比我知一陣做既治療係啲乜野,同埋有咩效果,佢好坦白咁同我講只係做一次唔會見到好大分別,因為呢個 CPS 係要做一整個療程先見到明顯既功效!同做一啲射頻等等既用儀器做既療程好唔同!



我地本身既皮膚更新有一定既週期,好既皮膚大約 28日為之一個週期,但隨住年齡既增長,皮膚既新陳代謝速度減慢!平時皮膚暗啞同埋有粒粒等等,都係因為皮膚既角質層增厚,所以令毛孔積聚好多污垢,令我地平時搽既吸收唔到,佢利用果酸溫和去除角質,亦令皮膚回復返 28日既更新週期!

呢個 Video 可以簡單介紹 CPS 既作用!(Video from reenex.com.hk)


簡單介紹完之後,Wing 就帶左我去另一間房做療程,首先係做清潔,清潔左我面上面既彩妝,之後就開始療程,首先用 Pre-peel cleanser -> NeoStrata / Exuviance AHA (治療師用左 20%既,因為初初做!) -> wait for 3 mins -> Neutralizing Solution (再噴上中和液,去中和面上既果酸!) -> 清潔乾淨後 -> 敷上 15分鐘 Mask !

成個療程大約30分鐘左右,係搽果酸既時候,皮膚有輕微感覺到"吉吉"地,Wing 用風扇仔吹風黎減輕吉吉地既感覺!做完之後冇好明顯既效果,但自己係感覺到皮膚乾淨左同埋柔軟左!

Wing 同返我講,話之後個幾日要用20度左右既水溫洗面,雖然只係做一次效果唔會好明顯,但係之後都會發覺黑頭會少左啲!之後一星期我都有呢個感覺呢!

之後我就去左做皮膚分析!
可能係我之前冇乜點理皮膚,而且因為皮膚角質厚,就算搽左好貴既野都冇用!
上中個張就係我係下巴下面最靚既皮膚,但其他部份既三角紋已經唔明顯了!




多謝 BE 同 Reenex 既安排,我先對 CPS 呢個療程有了解同埋改觀,值得一提既係治療師 Wing 又靚女又 Nice ,皮膚又靚!係我係 NeoDerm 遇過最好既治療師,如果你有興趣試做,而家有機會唷!


免費體驗
$730的「CPS更生活膚療程」

$ 198 BIODERMA 防敏深層卸妝潔膚水 (250ml)

*$500 discount for any net purchase over $10,000
(this one for if you join the service)


參加免費體驗之餘,仲可以參加閃閃的星球既小遊戲,今次體驗之旅總共有四篇文章,分別會問四篇相關既問題,只要連答四篇問題,就可以參加小抽獎,可以得到 $ 198 BIODERMA 防敏深層卸妝潔膚水 (250ml) 一枝!

CPS 篇問題係:我試做既果酸係幾多個%呢?

有興趣既朋友請記底答案,再連同其他既答案,係最後一篇既時候回答!

四篇後會揀選答中四條問題既朋友仔,進行抽獎!
如有任何問題,可以 email to littlebluebb@gmail.com 給我唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin