星期六, 6月 26, 2010

「談情說案」



「談情說案」昨天大結局了,雖然佢比人勁鬧炒日劇,但啲人都係邊鬧邊睇,收視高企,我好少追劇追到日日趕返屋企睇,冇事做都唔約人要回家(好在係九點半做,ot都趕得切!) ,一來這類偵探式的片種我個人是極愛看的,另一原因是這次劇集選角實在順眼!全套劇了那個富家女李亞男戲來戲外都不喜歡外,其餘的角色就算是角色討厭的姑姐,每人都做好自己的角色呢!

其中一幕飛 Sir入廁所安慰小麗那一幕,我睇見到好感動,完全感受到一個硬漢對著受傷女兒的柔情!

喜歡這套劇的原因,是我完全代入左小麗既角色,實在同自己太似了,身同感受般(沒辦法,學 Madam 話,重感情既人注定係比其他人易受傷!),沒有辦法呢,又說,如果這角色不是楊怡的話,又不會那麼好看,看到 Kingsley 同犀利妹分手個段,犀利妹個種喊法,真係夠晒寫實,睇到心都痛埋......



由其係大結局犀利妹同 Kingsley 係澳洲個段對白,完全係心聲黎!失戀時所做既傻事,點樣係谷底爬返起身,真係好現實呢!


另外馬國明同林峯係茶餐廳個段講衰男人既對白又係好正,我有部份朋友都有佢地既經歷呢!

Lo Sir : 你分析力強呀,我地都英俊瀟洒過老闆,又靚仔又叻仔,點會搞成咁?衰到咁既田地,衰到貼地!
Kingsley : 衰高估自己,以為自己值得找一個更好既,以為永遠都咁順境,想個樣有個樣,結果咩都得唔到!仲唔覺意嫌棄左人,Hurt左人都唔知!
Lo Sir: 講得好呀
Kingsley : 咁分析完檢討完又點呀,科學既精神係開拓、探究同辯證,我講咁耐都只可以証明到,我地兩個都係衰男人!

其實我覺得呢一段,男人同女人都岩用!


結局大家都一早估到係 Happy Ending ,不過收尾收得好急!拉返長少少,會好啲唷!

唔知會唔會開第二集,我幾鐘意林峯同楊怡呢個組合!!

2 則留言:

Daisy 說...

我都有睇,實不相瞞,有幾個位睇到自己都喊埋

閃閃星小藍 說...

Daisy > 我喊到 Mascara 甩晒添呀~~~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin