星期日, 6月 27, 2010



蝦呢... 係我其中一種最喜歡吃既食物,大部份朋友都知道,小時候爸爸帶著我和妹妹去開工,會放低我同妹妹係西貢既酒家,叫兩斤蝦比我同妹妹食,著我地乖乖地等佢做完野返黎接我地!


兩斤蝦,夠我同妹妹坐上好一陣子,我同妹妹都好專心一意咁將面前既蝦食晒落肚!到大左之後,我同妹妹依然都好鐘意食蝦,但妹妹就唔會去街市買黎煮黎食,但我就會唷!


今日想食蝦,去街市買左一斤蝦,返黎煮一半,白鑊燒熱落蝦,少少鹽,少少雞粉,乾煎一下,落一匙水,蓋一陣,打開落少少蒜蓉辣椒醬,少少香糟露取少少酒香,再加上檸檬汁!完成!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin