星期一, 12月 27, 2010

2010 2nd Christmas Party @丼吉日本吉列專門店


(pic from Openrice.com)

老闆說,因為今年生意好,人手不足,所以要增加人手,所以會議室要進行裝修,每年我們在會議室食野同玩遊戲冇左了,改左出去食飯,老闆就揀左銅鑼灣恆隆中心3樓既丼吉日本吉列專門店!(今年終於唔駛我訂野食... 左度右度,哈哈)



一開餐牌,講明係吉列豬扒專門店,咁大家就梗係揀豬扒啦!

但因為我極愛吃蝦!^O^~~~~所以就點了這個炸蝦豬柳定食了。



呢間舖頭專食豬...但係有啲失望囉,好好食既豬會好滑的,但佢唔滑既,好在我有叫炸蝦,反而炸蝦炸得岩岩好三隻大大隻,彌補返豬柳唔好食既失望感!
椰菜絲任食,不過食完個餐已經好飽了!飯好細碗,不過你唔夠食都可以添飯!
另外個麵豉湯,超咸........... 好在我有叫西瓜汁中和下。


我個定食加埋一要$230 蚊左右,坦白講,唔值!我上次去另一間係旺角Langham Place 既近又(相關文章) 差唔多,但人家賣得比得比較平!不過呢度環境好啲,唔迫!兼且老闆又book左房呢!

所以呢,如果為左食豬扒,我唔會再去,但如果食蝦又可以食.......


係呢間公司已經三個多年頭了,以前打工成日都諗住轉工,係度反而冇,兼且工作上形式轉左,我仲係度適應緊!所以應該可以再有多個三年的,同事們都很可愛 :P,自己部們既同事又夾到,返工好開心!希望公司越做越多生意,嘻嘻!




(Facebook disabled ... hope can regain later)
閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin