星期日, 12月 12, 2010

Trivani 非營利人道主義



早前出席了兩項活動,其中一項活動早前已經發佈(相關文章),今天來介紹另一項活動吧!

在這個地球上,有兩個世界,在遙遠的那端,每3.6秒就有一個小孩餓死,你能做什麼?

係香港,物質好豐富,要既野,只要用錢就可以買到,但係係地球既其他地方,有好多人,冇錢,物資短缺,好需要人既幫助!雖然我都冇乜錢,但係都每月捐助一啲小朋友 (我係捐助香港的小朋友,因為自己覺得香港都仲有好多需要大家幫助既人!我捐助既係聖公會聖基道兒童院!),但其他世界各地既小朋友,原來除左可以直接捐款去幫助外,原來都仲有其他方法去幫助佢地。

所以當日我就認識左呢個品牌: Trivani

我地而家用緊既產品,有幾多係安全呢?其實我地自己用左啲有毒害既產品而不自知,我一向都會有留意天然用品既習慣,因為唔想自己用太多化學產品,而因為認識多啲,可以令家人,或者將來照顧另一半既生活既時候,大家都可以更健康!所以今次呢個品牌話冇毒害既時候,真係好吸引我!

最令我注意到係個新聞稿既第一段:
「早年美國環境保護局已經對有害的化學物品作出管制,並發出更嚴格的安全標準,以保障公眾的利益。雖然母體的胎盤是終極的過濾器,CANCER、化學物質統統無法通過臍帶而傳到胎兒身體的,不過根據2005年美國紅十字會的統計,在十位初生嬰兒的臍帶血中,卻抽檢出引起CANCER 的287種化學物資如殺蟲劑或污垢物等,而許多的化學物質,已被確認來自日常的消費用品中,所以選擇最貼身的個人護理產品時,就要小心選擇成分。」


Trivani 安排左品牌既執行官 Bob Steed 黎同我地講解佢地品牌既概念!

而睇自美國既 Trivani ,成立只係短短4年,最近發展到黎香港,品牌成立既目的原本係因為創立人想發展無毒害既健康產品,但為左解決好多落後地區貧困孩童既問題,所以成立左 Trivani 基金會,只要我地購買佢地既無毒害產品,其中10%會進行各項人道救援既專案。我覺得呢個概念唔錯,又可以用到無毒既產品,又可以幫到人!

當日仲同我地介紹左部份佢地品牌既產品!

護膚品系列


口腔護理及頭髮護理系列


健康食品系列




(All photo taken by Alan)


原來有報導講我地平時用開既牙膏,其實入面既成份對牙齒唔好的。


當日仲做左兩個TEST,其中一個係護髮素既測試,將 Trivani 既護髮素同我地平時開架買到既護髮素倒入清水中攪拌,開架護髮素就唔會溶入水中,但 Trivani 既就可以溶入水中,咁樣即係話開架護髮素只係附係頭髮上,而唔係好似 Trivani 既護髮素咁可以將營養浸入頭髮內。


另一篇再同大家分享我既試用報告唷!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin