星期日, 11月 21, 2010

ettusais 之滋潤篇 - sweet hands & lips gathering


尋日去左兩個活動,其中一個活動係 ettusais 既活動,選址係銅鑼灣既 hit the road (openrice)兩邊都係大玻璃窗,陽光射入黎好舒服,我之前未上過黎,下次要搵埋朋友黎試下食個飯先得。



(仲有問題遊戲添喎)

我早到左,未開始,人唔係太多,所以周圍影影影。尋日唔係太凍,所以我只係著左好薄既外套。又係著左我好鐘意既 Boots!(唔記得左影LOT 添:P!唔係正面,估到邊個係我嗎?)


今次既活動係介紹兩個產品,第一個係呢個!冬季限定既極上保濕加強版,之前係美肌教室已經試過,好好用,今次可以試用,實在太好了。因為我個咀成日都好乾,主要係因為一些壞習慣,例如緊張既時候會咬自己..... 所以因為咁個咀比較乾,但我又好怕啲好似漿糊既LIP GLOSS/ LIP ESSENCE/ LIP BALM,好怕笠住但又想滋潤保濕,呢個限定版「極潤版唇部修護精華 (lip essence -deep moist) 」就岩晒我。


佢地搵左寒天黎做一個示範,左邊係普通寒天,右邊係加入左「極潤版唇部修護精華 (lip essence -deep moist) 」的,可以睇到,左邊個個已經乾地,但右邊個個就仲係好脹卜卜。
加埋陽光照住,話埋比你知佢有SPF 18++架!呢個冬天真係唔可以少左佢....


我塗左上咀,係咪好水潤呢,用左佢再用LIP GLOSS 就可以又保濕又有COLOR 啦!



之後就係介紹呢個 ettusais 首次推出既護手霜 - 「甜蜜蜜滋潤水霜 (Sweet dear hand cream)」,個外型圓圓地似蛋糕,三種味分別係右上既清甜洋梨、左下既夢幻甜美草莓同埋右下既濃郁芳醇葡萄。好可愛呀!最甜既係葡萄味,跟住係草莓,最清係洋梨。


介紹產品外,仲即時幫我地做手部按摩,我揀左葡萄黎試下,個味都真係好甜呢,岩晒鐘意甜既女生。



因為我地早去到,所以好快就完成個活動,之後就同 Candy 坐埋一邊傾計食野,因為好味道,所以想搵日再黎食野呢!






多謝 HKCOSME.COM 同 ettusais 今次安排活動呢,過左一個好愉快舒服既下午,係咪覺得我冇乜介紹產品呢,因為試用中,大家估下我試用邊一款香味既潤手霜?試用後再同大家報告。


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin