星期二, 11月 09, 2010

Dove Intensive Repair 升級版深層修護系列



其實我頭髮都好傷,之前又電又染,好難頭髮唔傷,之前我都有用過 DOVE 既洗頭水,覺得好好用,今次升級版,梗係試下啦!

今次既洗駛系列含有「活力纖維」因子-FIBER ACTIVES,可以深入髮絲纖維,幫助修護受損部份,更含日本專利成分中既「微分子保濕精華」DOVE MICRO MOISTURE SERUM,可以由髮根至髮尾強化同埋滋潤頭髮。

我早前試用左一段時間,覺得頭髮比之前冇咁多開叉同有光澤左,亦都柔順左,佢既滋潤度亦適合我,唔會太油膩又可以做到滋潤既效果。

不過有樣唔好既係佢太香,個種香味係久久不散,搞到我暈暈地.... 如果你鐘意佢個香味會好鐘意,但我覺得太香,平時已經有搽香水,洗頭水實在唔駛咁香呢....



左邊係SHAMPOO,有啲閃閃地咁,右邊係 CONDITIONER 乳白膏狀。


多謝 She.com 比我試用呢。大家如果係嚴重受損既頭髮可以試下。



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin