星期日, 11月 21, 2010

Paisano's - 好味又抵食既 Pizza


(From Openrice)

上星期去放工去左中環聽講座,但去之前完全唔記得左要食飯,到完左活動已經好夜,沿路行返落去,係擺花街見到有間店舖好多人,咁 Blogger Meling 就話呢間 Pizza 好好味,可以試下,咁就落去地牢搵位,上返去上面買野食!

我屋企人好鐘意食 Pizza 的,所以我成日都食 Pizza,有一段時間更加係自己整自己焗,但係我又冇好研究過餅底又或者用料,總之好味就可以。

個日我其實餓到胃痛,但係諗返起個 Pizza都仲係好回味,真係好味道,我買左one slice plain pizza同一枝 Vitaminwater XXX ,大家估下加埋幾錢?



而中環呢個地段,仲大過我塊面既pizza ,只係$25 (pizza) +$20 (XXX),都係$45蚊,係咪好抵。
重點係:好味!好多番茄醬加芝士,不過我個片可能囉黎囉去,已經冇咁熱,但都不失美味。



鐘意食PIZZA 既可以去試下呢。


Paisano's
9 Lyndhurst Terrace, Central
2544 4445
11:00-23:00




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin