星期日, 11月 14, 2010

ettusais 之美肌教室



多謝HKCOMSE.COM 同 ettuasis 既安排,閃閃早前參加左 ettuasis 既美肌教室。ettuasis.... 諗諗下,我好似冇乜用過佢既野,因為當呢個品牌出現既時候,我已經出左黎做野一段時間,個時既我覺得 ettuasis 係學生妹用既品牌,如果講買佢既產品,都只有買過一套指甲油 (因為好鮮色好靚,買左一套)。我連佢既皇牌都唔知... (失覺晒),今次可以了解一下呢個品牌同試用佢既產品,真係覺得開心唷。

當日其實係介紹佢新推出既 Duo 2in1 粉底同 aqua slpash 復活草保濕噴霧



Duo 2in1粉底,佢係有兩種粉,一種係上面淺色啲可以做控油,可以係 T ZONE 做 highlight,下面深色既可以做遮瑕保濕粉餅,岩係秋冬一邊天氣好乾皮膚出油,但又一邊需要保濕,呢個2 way cake 作為底妝就好方便。

試用左幾日,覺得佢好幼滑,可能因為佢既新技術,微細貼滑粉未,好幼細,好貼好薄咁。

在網上找了圖片,讓大家了解一下。







而 aqua slpash 復活草保濕噴霧 (粉紅色的,同藍色控油個支唔同架!) $110 /40ml
官方資料:
  • 具有高度保水效能的復活草強效保濕精華,且不含油份配方
  • 運用配合礦物成份的精煉水,滋潤乾燥粗糙肌膚,不會造成黏膩,長時間保持肌膚水漾
  • 粉底貼服效果高,預防浮粧及溶粧出現
  • 設計輕盈,易於攜帶,隨時隨地都可使用,瞬間補充肌膚滋潤

  • 當日我做左 Model ,所以我要先幫皮膚卸妝同打底。首先用
    滲透導入液,然後再用滋潤保濕水,再加埋防曬,之後就係化妝啦!




    本來當日我唔舒服,化完妝精神好多呢!


    而我成個妝,就係用左以下既產品啦!



    順帶一提,個化妝師同GEM 好似唷!




    用後感:
    用左一段時間,我會係T ZONE 位上淺色個格粉,再混合深色個粉黎全面用,好貼好薄,而且唔乾,化妝時間快好多,到下午都冇好脫妝既情況,但係呢.. 唔知點解... 覺得用左佢我既膚色深左,可能個粉既色唔係咁岩我。。。不過整體來說好用呢!


    另外這個aqua slpash 復活草保濕噴霧超讚呢,佢噴上面度,好快就會吸引左,比起我平時用既泉水噴霧吸收得更快,而且補妝前用佢,上粉會更貼,已經係我手袋裡MUST HAVE ITEM!!!




    閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
    閃閃的星球

    http://www.facebook.com/littlebluebb
    請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

    沒有留言:

    LinkWithin

    Blog Widget by LinkWithin