星期三, 11月 17, 2010

八字擇日記



今個月初有朋友結婚,婚禮簡單,但都令人好感動,一對新人雖然著得好 CASUAL,但都感受到當中既氣氛。我一直都認為婚禮既野大有大搞,細有細搞,只要上頭呀出門個啲做足(我係比較傳統的,比較鐘意中國啲傳統野!),其他擺酒簽紙簡簡單單,好似我朋友咁擺兩圍FOR親人同朋友,就已經好難忘,最重要係個老公愛鍚自己麻。

記得之前我曾陪朋友去搵師父嫁娶擇日,上網搵左一輪,最後係生活易度見到有個準新娘留言,覺得都幾好喎,咁就陪我朋友仔上去擇日啦。


一開始我朋友仔已經Email 左雙方資料比師父,好似過幾日師父就E番啲日子比佢哋揀,我朋友仔揀定左,所以就叫埋我陪佢上嚟攞紅紙。呢個師父姓黃,睇落都幾後生,但講起野上黎又幾老積,平時啲師父睇通勝黎擇日,黃師父話唔駛,仲 SHOW 左好多唔同地方寫既通勝出黎,話其實個個唔同既地方都有寫通勝唔同既方法(上圖:師父囉左好多本通勝出黎),要擇日,應該係睇返兩個人既八字,睇下咩野相沖,咩野相合,再夾返擇日既時辰,以求天時、地利、人和,各方面既配合,其實八字呢啲中國術數我地真係一頭霧水呢,但黃師父見我地唔明就會再用顯淺啲既例子令我地明白,我地問咩都係有問必答,真係好好呢。

夾八字既過程,講左好多一對新人既性格,又會講下佢地發生過既事,又準喎!(將來個啲呃你都得,但過去既野冇得呃!) 再講埋佢地結婚後事業發展,子女運,同屋企既野等等,勁多資料,準新娘子話好多都講到中晒,所以佢都有留心聽將來要注意既事項。
在紅紙上黃師父寫左佢哋既八字,結婚吉日、過大禮、仲有好多咩嘢安床上頭出門入門回門既嘢,一式兩份比準新郎新娘,真係實在太多野要記了。仲要咩方位咩時辰.....真係頭都大埋呀!


(唔比得內容大家睇,但入面寫左好多野......)

我一直都唔抗拒呢啲野,不過聽到就八字就已經睇到咁多野覺得好神奇,搞到我都想知埋自己既野一份,不過又怕知得太多......咁黃師父就話而家啲人都係好似我咁,想知又唔想知得太多,所以現在很多人卜卦,卜卦係可以按事情來問,噤樣我試咗卜卦。


單身既我,梗係對姻緣呢啲野最有興趣啦!(呢個又係呢篇既重點,請大家唔好又以為我有男朋友...),所以就請師父起左支卦問將來黎緊既戀情。(因為應驗左,其實拍拖個時係唔記得呢件事的,係因為事後應驗左,所以先記起,我都真係有選擇性記憶呢。),卦象係叫乜野名堂已經唔記得左,大致係講我大約幾時遇到個男仔,因為某些原因影響到我同佢既發展(因為回想返,太準了!不過不想提了),師父話呢個男仔同我分開係為左我好 (當時聽到梗係"下",乜有啲咁既人既咩!但而家回想又準到嚇親我!都係傷心過後...... 先記得起,哈哈哈哈),記得當時我有追問既然會分開,咁仲乜要一齊呢?但師父話呢啲野係冥冥之中有主宰,有啲人分手後又會複合(佢話最多人問呢啲問題),又或者因為呢個人又識到另一個人,呢啲野係好奇妙的。之後我又問如果鐘意呢個人想複合又得唔得呢,師傅就話睇卦象只係睇到我問卜個問題,而卦象個一刻係話會分開,當你的真分開了,到時可以再卜卦問有冇機會複合。


將來既野未知會係點,今日種既因,可能係將來既果,係呢個階段,我回想返,就覺得有啲野唔可以勉強(化左。。),曾經見過有啲朋友分開左好耐之後,最終都一齊返,又見到有啲當初好愛因為屋企反對,最後因為失去聯絡,到聯絡返大家已經各有伴侶。或者只可以咁講,係岩既時間遇到岩既人,係錯誤既時間遇到,咁或者要真係有緣先可以再一齊,當時個卜卦其實都有講到佢既問題,咁我諗,有啲野唔係一時三刻可以改變,人大左,就學識放下,而將來既事,「順其自然」吧!

早前去聽深雪既座談會,有個讀者問到,點可以避免遇到啲變態男朋友,深雪既答案引黎全場爆笑,佢答大意係,你條命生成係遇到變態既男朋友/老公,係你夫妻宮命帶凶險,條命係咁冇得好避,幾難先會遇到個想殺死你既男朋友/老公?所以就呢個問題,我都問過黃師父,師父話可以算下睇下避唔避到既.....好似去旅行前,如果卜一卜卦,就可能可以避過一啲大劫。

而深雪既概念係,愛情係一種命運,幾多好差既女仔/男仔會有好好既另一半,但你自覺好好但係冇另一伴又唔好灰心,除非你條命真係一世孤獨,如果唔係總會出現另一半的,時間問題吧,有啲人廿歲已經結婚生仔,有啲又好似靚到李嘉欣咁都成四十歲先結婚,個個人際遇唔同,但千萬唔好放棄自己喎,永遠都要KEEP 住自己,咁到你既姻緣黎到既時候,有外在條件已經可以成功左一部份啦(好多野配合既......),師父都有提到有姻緣都要好好把握架,所以呢,女生們,時刻都要準備。
鐘意深雪既我,好鐘意佢其中一本小說內其中一句

人生是一場創造


其實我覺得有啲野唔係導人迷信,中國既八字呀,紫微斗數,同外國既星相都係有系統而又博大精深既一門科學,有時人係迷茫既時候,如果有人可以比啲意見你,其實都係好事黎既,我都相信人生係有好多門要推開,我地既一念其實就會影響到門後既風光,人生每一個決定,都會影響到每一度門後既故事發展,所以我相信人生是一場創造,就算你既命係會好成功,但你咩都唔做,又點會有成功既一日呢。


我同朋友仔都覺得呢個黃師父好用心,當時我又BLOGGER 上身咁問可唔可以影啲相,難得師父又唔介意,不過我都唔好意思影太多(呢張係卜卦時偷影,我好唔專心呢:P)。大家有興趣可以去佢個BLOG 睇下:http://hk.myblog.yahoo.com/philipldwong


黄立棣 Philip Wong
9185 5798
http://www.wonglapdei.com.hk/


最後我祝願之前結左婚,岩岩結左婚,黎緊擇左日結婚既朋友仔,新婚快樂,永結同心,執子之手,與子皆老!

閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin