星期二, 11月 09, 2010

心心情 20101109

今天很想記下,所以寫了這篇,今日和朋友 LUNCH﹐我在電梯內拍了個照,佢問我有咁好要記住,今日特別啲嗎?我答左佢冇呀,但其實個心裡面有,因為原本今日是會見到你的......

今日是粉橙色的DOT 柄裙,買了一整個夏天,但係因為有點短,所以等凍啲加絲襪著,很貼身,胖少少也穿不下,最近速瘦了三磅,穿下剛剛好,加了外套和西裝褸,仲要加多條SCARF,其實天氣暖了點,但我好寒... 係由心寒出黎.... 所以好凍好凍.....


絲襪在某角度會看到金光閃閃,很喜歡,還有這對BOOTS,由是常穿的,這顏色很易配襯!


今天收到淘寶的東東了,有一大半是我的,其餘是妹妹的,因為有四對鞋,所以像很多東西似的,有時間會寫篇文介紹一下吧!



收搭東東時,原來還有兩包 Kilo Off 未喝,有興趣可以看一下舊文 (相關文章)



因為他的說話,我才想起我平時沒有梳在身的,可能因為太耐都係曲頭髮,除了早上外,都忘了平時可以梳頭的,想KEEP 住頭髮靚靚,保養外都要間唔中梳下等頭髮又順又滑先得呢!今天因為你的消失,我去買了這把梳,我想,每次用我也會想起你呢....




這幾天在聽新歌,這首,聽了... 想喊,但又喊唔出。或者是,因為我知道唔可以唔靚,所以唔敢再喊,希望再見時,我係靚靚咁......






閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin