星期日, 11月 14, 2010

K11 X Steik World 牛扒之旅



早前得到不眠王子既邀請,好開心呢,雖然我唔係啲咩食評家,亦唔識得品評,不過去試食會學到野,所以好開心,多謝 K11 同 Steik World 既安排,今次好似上左一堂牛扒課。

細細個,爸爸帶我地去食野,有時都會去食牛扒餐,睇住熱辣辣既鐵板滾住啲黑椒汁上枱,就覺得好美味,呢個係感官既體驗,大左當然知道咁樣上既牛扒,生熟既程度唔會咁理想,亦都唔需要細個個時要既感官,取而代之係牛扒既本身既質素同味道,但係咩既牛扒,點樣風乾,風乾幾多天,和點樣整法,我係唔識的,今次真係又學到啲知識呢!

Steik World 有戶內及戶外,今次安排我們在戶外進餐,個日天氣很凍,我又因為病了,多謝KAKA 借SCARF 比我呢!KISS KISS!!


未食之前,安排左我地係室內影左啲扒既相,不過燈光實在暗,希望大家睇得清楚。

愛爾蘭
草飼沙羅牛肉
肉眼扒


美國
穀飼 120-150天
USDA 安格斯牛肉
西冷扒


澳洲
穀飼 250天舍飼牛肉
連骨烤牛肉


出返出面,由Executive Chef Brian Moore 為我地介紹,照佢既講法,我地應該係由西冷扒->肉眼扒->連骨烤牛肉



唔知係咪我本身鐘情肉眼扒,所以我覺得肉眼扒最好味,有汁又夠牛味,其次係個烤牛肉,牛肉味濃啲。


官方資料:
"Steik World Meats 將大部份空運抵港的牛肉放進本店特設的風乾展示櫃裡進行風乾,需時14
至21 天。風乾這過程將牛肉內的水份蒸發,令每吋牛肉味道更濃。此外,牛肉裡的天然激素
在風乾時分解肉中纖維,肉質隨之鬆化。本店特製的風乾展示櫃置於開放式廚房前,有四米
高、六米闊,客人可看到展示櫃裡不同國家及品種的風乾牛肉。
我們泡製牛排的方法有二,一是在特備的超級烤爐裡以600 度高溫鎖住肉汁及肉香,將牛排
烤至最美味;二是在傳統的炭爐上慢燒,這方法用來準備和牛和細件牛排較佳。推介菜式多
如繁星,其中必試菜式包括足夠二至三人分食的牛排小拼盤(Tasting plate),拼盤裡展示了多
國優質牛排讓食客可以嚐盡各國牛排的獨特美味。"


之後就係甜品時間,最開心就係食梳乎里,呢個梳乎里仲要係好好好好味!
我要搵日係屋企自己焗下黎食先得!
另外個個心太軟就失色了,都唔流心既.....


當晚同BABY 一齊坐,好開心呢,係咁傾計,分享心事。多謝你呢BABY~!


最後多謝不眠王子既邀請,K11 同 Steik World Meats 既招待。

Steik World Meats
Level 3, Shop 14, K11, 18 Hanoi Road, Tsim Sha Tsui
Tel: 2530 0011 Fax: 2530 0120
www.epicurean.com.hk
Opening December 2009
Capacity Total 164 seats (Dining room 96, bar 44, garden 24)


特選Blog餐廳優惠 - K11飲食coupon大激賞

另外,K11 安排左個大激賞。

參加大激賞步驟:

Step 1: 先往K11的Facebook專頁按下”LIKE/讚好”
網址為: http://www.facebook.com/k11ArtMall

Step 2: 在Facebook專頁的上方, 按入“K11飲食coupon大激賞”

Step 3: 看到K11 Blogger Fans Coupon大激賞的poster後, 拉下並按”立即下載”並回答2條有關特選(記得揀閃閃的星球唷)
Blog的簡單問題。


Step 4: 選擇正確答案即可下載折扣優惠




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin