星期六, 11月 27, 2010

十一月的碎碎念:NEW ME!、食食食、豎琴

對上一次,作出大改變,應該已經很多年前了,那次剪得比今次長一點,電了曲髮,還染了一片片金色的 highlight,不過找不到那時的相了,只找到後來染返深色的,那年我忘了是03/04年。

這是03/04年(忘了:P) 和好朋友到海洋公園玩,到現在我還愛玩,只是有些太刺激的不敢玩了,老了。



那曲髮,也跟了我好多年,一來曲髮都好易打理呀,習慣了。
這是五年前了,同事仔剛結婚,那時頭髮長了很多。
今年他們五週年紀念,出年多一個小生命,好幸福呢!



說回頭髮。又電又染是很傷的,近一年,回復 nautral wave ,不想整直,只想自然直。大家都說我細個左!:P (又一印證小時扮大人,大時又扮青春!哈哈)


最近又剪了那幾吋頭髮,大家說我似中學生(著埋校服可能會似啲!)個頭好輕好輕.....,不過一定要吹頭造型,要早啲起身吹頭呢!(IPHONE 自拍照,哈哈)




上次食過海南少爺(相關文章),超失望,有朋友說初開個時好好的,但我已經係我心裡BLACKLIST了,前兩日又去左泰妃雞,呢度既海南雞很有水準。今次我地午餐叫左一隻去骨雞(HK$150)唔係好大隻,但啲雞係連雞胸都唔會好"鞋",其他部份仲好滑,另外點了燒豬頸肉(每次必點的!),仲叫左泰式炒通菜(不過我地覺得炒得唔夠香!),仲有扎肉沙律(好辣下,係慢慢辣出黎個隻)
6個人既午餐大約每人五十幾蚊。



泰妃雞
灣仔活道1號地下2號舖
Shop2,G/F,1 Wood Road, Wan Chai
2893 4798


剪頭髮那天,去了好旺角食晚餐,次次黎都係食雲吞麵,今次點了南乳豬手撈麵吃(HK$33),第一次食呢,每次見人地食都好似好好味咁。南乳味唔會太重但入味,好多膠原咁,好岩女生食吧!(^O^)// 遠處那個蝦子上湯我勁愛的,每次來吃麵都會另點一碗飲的。

呢間麵家好古老咁,細細個已經黎食架啦!






好旺角麵家 Good Hope Noodle
旺角西洋菜街146號
146 Sai Yeung Choi Street, Mong Kok
2393 9036




最近係海港城搞左個「第四屆香港豎琴節」多謝PR既安排,我同幾位BLOGGERS 可以試玩一下!一直以黎,豎琴比我既感覺都係好優美!學過小提琴的我,對音律都略知一二,但大約都忘了怎樣看五線譜,第一次接觸豎琴 (HARP),豎琴係平常冇乜機會接觸到既樂器,好鐘意豎琴既音色,好清脆呢,係小老師既指導下,我都彈到一首歌仔,而且試彈個時仲彈到天空之城第一句添呀(一句咁多...),真係好開心呢!

大家係咪都好想去聽下呢!趁呢個WEEKEND ,去開尖沙咀就去 HarbourCity 聽下豎琴既音色唷!

「百人豎琴」演奏會
全港首次雲集100位豎琴表演者於海港城同場合奏,表演者將帶同不同款式的豎琴現身,並由最頂尖的韓國電子豎琴才女 Harpist K 擔任音樂指揮,當中更有兩位韓國新崛起的年輕豎琴手 – Yoon-mi Ji及Ye-song Ji,而香港代表則有香港管弦樂團客席豎琴手 –譚懷理小姐及施盈琳小姐,作歷史性的「百人豎琴」中韓音樂交流演奏會。一眾豎琴手將合奏由香港著名音樂創作人伍卓賢重新編曲的《東方之珠》及《聖誕串燒歌》,為現場增添節日氣氛。

日期:2010年11月28日 (星期日)
時間:下午1:30
地點:海港城港威商場大堂II

聽日最後一日啦。有興趣記得去啦!



最近日日追看天天天晴和義海,由其好鐘意天天天晴井喬既角色,總覺得我好似佢。。。
夜了,晚安!



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!



沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin