星期日, 11月 21, 2010

皮膚靚唔夠架。頭髮都要靚。Kiehl's 高效順滑護髮系列體驗



早前呢,Kiehl's 搞左個新品體驗會,我平時用Kiehl's既皮膚護理就用得多,但頭髮用既產品就未試過,但 Kiehl's既產品一向都覺得好用,所以對佢既頭髮護理產品都滿心期待。

首先講返個日既 Kiehl's 體驗會,選址左一間係WTC MORE 9/F 既SALON,原來好鬼大間的,一去到首先就去洗頭,當然就係用佢地今次介紹既洗髮系列 -高效順滑護髮系列
(上圖:高效順滑洗髮露 $210 / 250ml、高效順滑護髮素 $200 / 200ml、高效順滑秀髮修護膜 $310 / 250ml)


高效順滑洗髮露洗完頭,塗埋高效順滑秀髮修護膜 ,就坐返出去聽 Kiehl's PR 既介紹。


大家有冇留意自己既頭髮呢,平時我都唔多留意,只要用既產品夠潤又唔油對我黎講已經OK,但其實有好多產品都添加左啲化學成份,長期咁用其實對頭髮都唔係咁好,而今次呢高效順滑護髮系列,產品係購自公平貿易的100%天然有機摩洛哥堅果油而研製,性質溫和,不含矽氧烷(Silicone)、硫酸鹽 (Sulfate)、Paraben (防腐劑類),有效加強順滑髮絲、改善粗糙質感,令秀髮健康貼服,散發自然的光澤。
而有時我地用左潤髮既產品,但係頭髮都係起毛毛,咁係因為化學成份只係係頭髮表層作出保護,唔能夠滲入髮絲內,亦會係表面帶走水份。形成假潤感。
高效順滑護髮系列就係用左天然既成份有機摩洛哥堅果油,蘊含豐富既脂肪酸,可以全面咁滲入髮芯,鎖緊水份,保護髮絲不受濕度影響,令頭髮順滑。

講解完之後,就請左SALON 既HAIR STYLIST 黎同我地講解今年秋冬頭髮既潮流變化。

我都係度諗緊點搞我個頭,但有啲朋友話我CURL 大啲,有啲又話細啲,不過我之前CURL 左十多年,有點悶,而且直頭髮冇咁多野要搞,頭髮相對健康左,再用啲好啲既產品,我相信頭髮會再靚啲。

之後沖完水,就到整頭髮既時候,我其實已經唔係話咁想CURL了,而HAIR STYLIST 話我本身係NATUARL WAVE 咁,所以就幫我吹直佢!(我自己永遠吹唔到佢直... 呢啲都係功架黎)

首先係濕髮上 (半濕都可以!),用上呢個 Kiehl's Stylist Series 既 Heat-Protective Silk Straightening Cream,佢可以抵抗我地平時吹頭既熱力,兼且令頭髮更加順直!(最近我先發現先來健康順直既頭髮都可以好吸引,所以呢個產品我都打算入手!)





吹直個頭之後,再係髮尾用呢個髮尾油,因為我髮尾唔係好到到啲營養。


整完個頭之後,個個都話我啲頭髮好直好滑咁。嘻嘻,靚靚。


多謝 Kiehl's 安排我地係SALON 體驗外,仲送埋一套比我地在家體驗。




我最推介的係個高效順滑秀髮修護膜,我呢啲平時好少上 Salon既女生 (好少特登去做Treatment ,去埸Salon 都係剪頭髮),有呢個 Hair Mask 就可以係屋企都幫到頭髮做 SPA,呢個 Mask 好方便,只要係 Last 係頭髮上3-5分鐘就可以,我會揀星期六日個時,洗完頭直接用呢個 Mask ,等佢停係頭髮上耐少少,等頭髮吸收左啲營養就可以洗得,用完個香味同洗髮系列一樣好天然既香味,我好鐘意呢個香味,唔假!成250ML 其實如果唔係太長頭髮,都好用好耐下架,為左頭髮既健康,絕對值得投資!回購度:100%




另外高效順滑洗髮露同我平時用既洗頭水有啲唔同,就係佢唔係太起泡,不過大家都知道起泡起得好多個啲又係化學成分黎,所以佢起泡起得少反而係好正常,洗完頭過水,你會感覺到仲洗頭水都已經令頭髮好潤,因為佢入面有摩洛哥堅果油麻。洗完頭頭髮香香地,又好滑。
不過價錢就比一般洗頭水要貴,不過一分錢一分貨,頭髮真係好緊要的,到傷左冇頭髮個時就後悔當初冇好好保養架啦!


高效順滑護髮素就冇一般護髮素既假潤感,成個系列比我整體既感覺都係好天然又令頭髮好順滑。持續用左一段時間,頭髮又真係比之前冇咁毛燥。更加靚同埋健康。


Kiehl's 仲比左啲貼士比大家:
1) 使用Sulfate-Free的護髮產品,Sulfate容易帶走頭髮中的水份及必需
的油脂
2) 洗髮時應使用Conditioner及配合Hair Treatment使用
3) 濕髮時,避免使用毛巾摩擦頭髮,應輕輕按壓,減少因靜電帶來的毛燥問題
4) 避免使用風筒或使用有防熱保護頭髮功效的產品
5) 使用絲質的枕頭套,減少摩擦
6) 為頭髮造型時,應使用有保養成分的造型產品 。

最近有朋友話我既頭髮好靚,令一向都冇好好咁注意頭髮既我注意左,要keep住頭髮靚其實都要好花心機架。女仔為左令自己更吸引,就係每一部份都要好好保養呢!

多謝HKCOSME.COM x Kiehl's 今次既體驗,如果你同我一樣之前都係好毛燥又受傷既頭髮,可以試下用呢個高效順滑護髮系列呢!



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!



沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin