星期二, 11月 09, 2010

Biolane - BB 都用得既卸妝水



多謝 HKCOMSE.COM 同 Biolane 既邀請,可以去體驗一下 Biolane 呢隻 BB卸妝水,我從來都冇諗過,我地用得既野BB 都用得,不過諗到有產品可以當我地成年人既皮膚好似BB 咁呵護,實在太好了。

我本身已經用過三隻卸妝水 (哈哈,對對,三隻,大家好易估),So Far 你話超滿意又唔係,每種都有唔同既質感,所以唔太懶的話,我都會返卸妝油,今次試用呢隻卸妝水,佢係比淡妝用,岩晒平時化淡妝既我。

係未講呢隻卸妝水前,等我同大家講返當日品牌既介紹啦!我地去左 Janice Lam Workshop 度去體驗呢隻卸妝水,未體驗前,品牌公關先介紹呢隻 BB 卸妝水,四張圖介紹一下啦 !

官方資料:
Biolane Pure H2O Cleanser and Moisturizer
純水滋潤潔膚露「BB 卸妝水」HK$118/400ml

"潔膚與滋潤功效二合一,蘊含專利成分 Hydra-bleine,適合早晚潔面時使用,溫和地卸除面上淡妝,更適用於清潔身體任何部位,包括手腳等脆弱位置,大大減少水份流失,舒緩肌膚乾燥問題,用後肌膚長時間保持潤澤感覺。"

首先用 BB 卸妝水,抺左 Model 面上面既彩妝,同時我地都體驗一下,每一派左一片沾濕左卸妝水既綿花,試下抺上手,比起一般我用過某品牌既卸妝水感覺滋潤 (有留意佢個名就見到滋潤同Moisturizer 字眼),而且味道好BB味...好香!唔似好化學既味道。



之後就係Janice Lam幫 Model 化妝,我地梗係又偷師啦。



今次品牌選址 Janice Lam Workshop,個度好靚好靚好靚,感覺真係好夢幻,女仔都係鐘意靚既野,大家都不約而同話想呢樣放係屋企,個樣放係屋企就好了。我就好鐘意啲燈,對於屋企,我希望有好WARM 既感覺加一盞靚靚既燈就好好了。



呢塊鏡,我好鐘意,忍唔住又影!哈哈!




最後梗係同 Janice Lam 影相啦!佢好瘦著衫好有 Style 好靚咁.. 女仔真係瘦啲靚啲...我要減肥減肥!



我仲未同大家分享卸妝水既卸妝體驗添 (好多文要趕... 今晚會補返,因為品牌仲送左另外一啲試用,三樣產品再同大家分享。),但大家係咪都對呢隻BB都用得既卸妝水有興趣呢,咁快啲去呢條LINK:http://hkcosme.com/Biolane/,HKCOMSE.COM x BIOLANE 會送出十支試用呢!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin