星期一, 7月 12, 2010

Kilo Off your FAT!!!!




早前係 Facebook 上登記左做 Kilo Off 既 Fans!抽中左可以試佢既 Kilo Off 減肥產品!

同事同朋友仔聽見我又試減肥藥,大家都話我好大膽,乜都咁試,但查實我有研究過咩黎先去試架!

Kilo Off 由法國藥廠 Laboratoires Vitarmonyl 製造,一盒有10包,每日一包,味道係柑橘味黎,酸酸甜甜咁,好易入口,雖然係藥廠製造,但係佢不含西藥成份,首先感覺已經好安全!

今次試用一共有兩盒總共有20包,兩盒為至一個療程,完成左一個療程之後想再開始可以等15日後再開始第二個療程!

我自己試左一個療程,成績係點?磅數只係輕微咁減左兩磅,有冇失望?又冇喎,因為雖然只係減左兩磅,但我自己覺得減既都係脂肪黎,因為早前食左好多野,大腿同肚腩都好明顯多左脂肪,連行步路都覺得好重,頭十日飲完 Kilo Off,體重冇輕到!脂肪都冇覺得少左,呢個時候收到好細心既 PR 既電話,佢跟進有關我飲用Kilo Off 既進度,當問到我有冇輕到既時候,我好直接咁話佢知冇喎!一啲都冇喎!佢就好緊張問我飲用既方法,我頭十日都係每朝飲左一包就出門口返工,個味道係柑橘味,酸酸地,其他都令人幾開胃,之後一整日我都好想食野!PR話佢都試過呢個情況,佢建議我改係每日最豐富個餐前飲,所以之後個十日我就改左係中午個餐前飲 Kilo Off!

最後結論係,我會推薦比所有要減肥既朋友試下呢一隻 Kilo Off (第一個係我妹妹),平時飲既減肥用品都好難飲,呢個好好飲外,仲好方便,一日一包,幾時飲都得,最重要係佢冇西藥成份,佢令我覺得好健康咁減磅,而且會慢慢會改變你既飲食習慣,會令人細食左,但又會飽肚,唔會因為減肥要捱餓而覺得唔開心!


簡單再講一次:
-冇西藥成份,唔會心跳手震
-最豐富既一餐前飲
-記得中午飯同晚餐之間食少少餅乾做下午茶,唔會肥左之餘仲有效令身體減磅
-兩盒為一個療程,想再開始要隔15日先可以再飲 Kilo Off
-做適量既帶氧運動或者一啲伸展既運動,人都健康啲
-注意飲食,食得健康都可以好豐富架

(我遲左好多帶文,因為之前影既相隨住電腦壞左冇左!搞左好耐而家先寫完,圖片都係 From Kilo Off Facebook )



最新優惠:由即日至7月22日,買三送一添唷!
平均都係$141 蚊一盒,$564 就有四盒,可以進行兩個療程啦!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin