星期日, 7月 04, 2010

試用預告:BE x Melvita 有機玫瑰系列


(This Picture form Melvita Facebook)
閃閃好少出試用預告,今次出試用預告主要係想講一下囉產品既經過。首先就多謝 Beauty Exchange 抽中左我試用 Melvita 既有機玫瑰系列,我對玫瑰既產品係非常有興趣的,因為佢好香而且玫瑰有保濕既作用,對我呢啲超級乾既人來說!係好吸引既產品!

今次試用攞產品安排左去 K11 Basement 2 既 Melvita 分店,去到囉產品既時候,Sales 好細心去介紹用法,仲好簡單咁介紹左個產品係有乜野成分,同埋只係望我塊面幾眼就講得出我面部皮膚有乜野問題,用試用既產品有乜野要注意等等!勁!!!試過咁多次既試用,係第一次會有咁細心既 Sales 唷!所以呢篇文章係想讚下佢地架!你要知道,有時去攞試用,啲 BA/ Sales/ MUA 態度好差,就算個產品好用,都會因為啲 BA/ Sales/ MUA 唔好所以唔想返轉頭買!

今次試用既產品係分左 2 sets 的!分別係玫瑰蜜霜 (Rose Nectar Day Cream) & 玫瑰花水 (Rose Floral Water) 同埋 玫瑰蜜霜 (Rose Nectar Day Cream)& 玫瑰果油 (Rose Hip Oil)!

因為我自己本身都有用過玫瑰花水既產品,所以就揀左玫瑰果油個 1 set 呢!


Melvita 呢個品牌其實之前冇留意過的,今次係第一次用呢個品牌既產品,睇返附產品既資料,原來 Melvita 係 LOCCITANE 旗下的,品牌創辦人 Bernard Chevilliat 係1983年創立左 Melvita,"MEL" 是拉丁文蜂蜜既意思,而"VITA"是生命力既意思!"nature at heart" 係品牌既座右銘!


而且仲有環保同有機既認證添唷!今次會試用十日,十日之後再同大家分享返試用既感受!


試用報告:http://littlebluebb.blogspot.com/2010/07/be-x-melvita_22.html

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin