星期日, 7月 25, 2010

TruEye 五日試戴活動



早前係 Beauty Exchange 同埋 she.com 都見到 acuvue TruEye 五日試戴活動,我已經好多年冇戴過 Acuvue 既產品,見有免費試戴,就登記試下啦!

見到有我上次試戴另一品牌既 COLOUR CONS (相關文章) 時驗眼既店,佢係我咁多年黎驗眼驗得最詳細同細心既店舖,位於銅鑼灣京華中心的晴型視光,咁梗係揀返呢間啦!

驗完眼後,視光師幫我驗過眼,我既視力度數冇深到,可以戴返上次的度數,但驗過後發現原來我戴 TruEye的話,弧度同我平時戴開既 Acuvue 唔同,而家戴呢個戴得好舒服!

今次 TruEye 用既物料係矽水凝膠,據講呢種物料係外國已經好普遍,但香港較為少用,佢透氧度比舊既CONS 高出 3倍,而我試戴左四日了,都覺得戴住佢比我以往戴開既CONS 舒服,冇咁易覺得乾!而且都幾易除呀~

我要戴住對CONS 再去晴型視光驗多次眼,提提你,每間眼鏡店都可能會收取驗眼費,大家預約既時候記得要問清楚,而我去呢間會收 $100 驗眼費,但呢 $100 係可以要黎當現金買返CONS 又或者眼鏡用的!


五對CONS 有個膠盒裝住架!


活動仲未完呢,大家可以去試下唷!
http://hk.asia.acuvue.com/trueye/index.html?ac=te132&sid=1

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin