星期二, 7月 27, 2010

認識 Maybelline


早前去左 Maybelline 位於朗豪坊的店,聽 PR 小姐介紹 Maybelline,其實 Maybelline 呢個名字既由來我係好耐之前都聽過 (可看上圖唷!),佢既由來完全係因為一個字!咪就係《靚》字囉,為左要靚,世界上第一次 Mascara 就係咁誕生啦!


Maybelline 由 Mascara 起家,咁多年黎出過既 Mascara 不計其數,每年都推陳出新,我都有用過 Maybelline 用暖水落既 Mascara,可惜佢最賣得既都唔岩用(我太油眼了),所以好多時都係我妹妹買多!



而只係個掃頭款式都可以支支不同架唷!真係鐘意粗大啲既得,幼身纖長啲既掃頭又得,切合唔同人既需要!






另外我地仲試左佢地既 BB Base ,據講係佢地向總公司反映,希望造一枝岩香港天氣用既 BB Base ,因為我地平時大多係用緊韓國既 BB Base,但其實因為韓國既氣候同香港好唔同,所以 BB Base 既質地其實唔係好岩我地,所以 Maybelline 就用左兩年時間去研究,所以就有左呢枝 BB Base 了,我都試用過其他,但冇一隻好似呢枝咁薄,我一囉返屋企,就比妹妹搶走了 (因為佢平時唔多化妝,用有少少色既 BB Base 就岩晒)......


好薄好易推,而且仲有 SPF 26 / PA+++ 添唷,岩晒平日一般活動用!


多謝 Maybelline 有關方面既招待呢!謝謝唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin