星期六, 7月 24, 2010

A New Me! SHISEIDO MAQuillAGE 彩粧體驗列車



今朝中午,出席左 HKCOSME.com x Neutrogena 既活動 (相關文章),完左之後,時間岩岩好去SHISEIDO MAQuillAGE 彩粧體驗列車度試新既彩粧,佢出左新既雙頭唇膏加唇彩系列!

其實係尋晚係 Facebook SHISEIDO Fans Page 見到佢既LINK,見到咁岩係銅鑼灣,時間又岩岩好喎,咪去囉!


去到已經有兩個女仔係車入面化緊妝,原來今次唔係只係試佢既新產品,係 Full Makeup 唷!所以去到排隊,你都要預計十至十五分鐘先化完一個唷!

熱辣辣高溫下係街邊等都真係好熱下,不過因為我係第三個(好彩早去!佢二點至五點的),所以都唔係等左好耐唷!

今次活動除左係試新產品外,仲會有攝影師影相,參加 "A New Me!" Competition ,會拍下 Before & After 既相,再係 SHISEIDO MAQuillAGE 既網度投票選出最佳彩粧形象演繹,唔知我個張相拍成點?因為冇得睇返,唔知會唔會好古怪!


最新既彩粧系列,Makeup Artist 話係秋季彩粧黎!

之前一路都聽講 MAQuillAGE 出左支 Sherbet Base ,今次可以試下了,MUA 用佢黎幫我補粧,夏天用真係好正,因為佢有冷感效果,可以 Cool down 一下皮膚,而且可以控油同埋令粉底更貼!

Sherbet Base 冰感雪芭粧底霜 $300

之後就係化妝啦!要介紹一下最新呢兩款產品,分別係:
搪瓷鎂光唇膏同雙效閃炫眼影;前者雙頭設計,一邊係唇膏一邊係唇彩,MAU 本來同我搽左另外一支的,但對我黎講太紅,最後就用左呢支!另外因為我今日著得有點帶紫色,所以都選左紫色呢個組合,質地上眼涼涼地,而且閃閃地,我幾鐘意呢!兩種顏色做出立體眼粧!

MAU Tips for Lip : 搽左唇膏後,要等一分鐘左右,等唇膏乾左先上聚光唇彩,咁就會更加貼服!


Rouge Enamel Glamour 搪瓷鎂光唇膏 $230

Dual Glow Eyes 雙效閃炫眼影 $180

呢個就係我既 Before & After ,其實個粧對我黎講有點濃,但係對眼的確係大好多同埋我覺得MAU 化個胭脂好靚,好自然呢!


CLOSE UP THE EYE




出左去成日,返黎都冇乜溶粧,仲可以影到相,OK 喎!


題外話:原本諗住上到架車上面會涼快點,但原來好熱下的,同街既溫度差唔多!MUA 不停咁幫BEAUTY 化妝,真係辛苦晒唷!


Youtube 找來最新的 TVC !

2 則留言:

匿名 說...

隻胭脂係咩色呀..好靚

閃閃星小藍 說...

sorry, I forgot it la

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin