星期二, 7月 06, 2010

迷戀高踭鞋


最近和朋友的對話

朋友


「你已經唔矮,仲要加埋你個幾吋高踭鞋....」
「咁著高踭鞋真係靚好多麻....」
「(點頭)咁又係!」
「咪係囉,你都話係呢!」


「嘩!你對鞋好高呀!」
「係咩?我又唔覺喎,咪同平時差唔多,可能前面多左防水台掛!」
「係喎!不過都真係幾靚!」
「但係而家唔著,唔同老左先著咩,第日大把機會著平底鞋呀!」
「咁你又岩!」

其實都唔係刻意一定要買高踭鞋,但係呢,每次去買鞋試鞋,試上腳既平底鞋永遠都買唔落手,見朋友著啲平底鞋靚靚,去試下啦!唔知係睇唔慣呀!定真係唔岩我,次次一照魔鏡就自動放棄,比朋友話我已經高,唔駛著高踭鞋啦!但係我真係覺得著高踭鞋會拉長返我啲啲,冇咁胖!一著平底鞋就好似好矮咁,好似一隻船係海上面向前推進!(你唔好問我點解會有咁既比喻,我每次著平底鞋都冇咁既諗法....)

雖然好多時著住出街既鞋都未必對對舒服,但一諗到靚啲,就覺得寧願靚啲,唔係咁舒服已經係次要!

你鐘意著平底鞋定高踭鞋?

1 則留言:

N@kiter~! 說...

我會選擇厚底的高跟。
因為我穿平底也不一定會舒服.........

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin